Onterechte "First Post"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 12:20
Deze reactie in AMD en IBM introduceren verbeterd 'strained silicon' heeft mijns inziens onterecht een first post beoordeling meegekregen.

De poster vraagt zich terecht af wat de nieuwe stepping core aan overklokpotentieel heeft.

Dus of de heren modjes zo vriendelijk willen zijn dit even recht te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
De rest is er volgens mij achteraf bijgezet, oorspronkelijk stond er enkel
Misschien dat er dan eindelijk die snellere Macs op de markt komen.
als ik me niet vergis

En dus is hij een FiPo waard ja, vooral de manier waarop hij vervolgens nog reageert ook

En aan de gegevens in de dsp te zien vergis ik me inderdaad niet

[ Voor 14% gewijzigd door Yoeri op 13-12-2004 18:57 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
En aan de gegevens in de dsp te zien vergis ik me inderdaad niet
Is het dan al mogelijk de wijzigingshistorie van een post te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Nee, niet precies, maar er zijn een paar "edit posts" vanop zijn IP kort na een "Insert Post" te zien (wat er precies geëdit werd is niet zichtbaar)

en die insert post is op hetzelfde moment als waarop die posting geplaatst werd, dus een beetje logisch redeneren en het feit dat ik al dacht dat er oorspronkelijk niet meer stond lijkt me wel duidelijk :p

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Wmb hoeft de post op basis van het eerst geplaatste niet op -1 first post te eindigen, beetje overbodig, dat wel.

Het toegevoegde deel is imho ook weinig hoogstaand en de 'edit: First Post |:( ' maakt het niet beter.

Alles bij elkaar is een 0 (nul, noppes,nada, nax) een passende score.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:53

Len

Leeg

-1 troll omdat hij het TMF niet weet te vinden en z'n post edit :o

Maarja dat is mijn mening :) (en zo heb ik ook gemod)

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Op basis van die eerste regel is een +0 overbodig misschien nog wel te hard geoordeeld. Tweede zin van het artikel achter de eerste link:
Deze relatief nieuwe technologie werd als eerste door IBM werd toegepast, met als doel om de snelheid van transistors te verhogen, zonder deze kleiner te hoeven maken.
Zie dat in het licht van bijvoorbeeld deze:
De nieuwe dual processor Power Macs zouden nauwelijks sneller zijn dan het voorgaande model. Uit deze benchmarks blijkt dat ze in sommige gevallen zelfs ietsje langzamer zijn.
...en het verhaal is compleet; maar de post draagt natuurlijk niks aan déze draad bij. De "uitbreiding" naar de snelheid van de AMD-cores is idd helemaal overbodig: "Misschien worden sommige procs wel sneller. Misschien worden andere procs óók wel sneller!"

Op basis van nét-aan inhoudelijke fipo met flamebaitje naar de modders na: first post uitgedeeld; als er meer volgen hoor je mij niet klagen. Op basis van Yoeri's verklaring zou 'ie natuurlijk ook best op -1 vastgetimmerd mogen worden.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1