Toon posts:

iframe in tabel niet zichtbaar met Safari

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een basic pagina gemaakt met een tabel waarin in een van de cellen nog een tabel staat met daarin een iframe. Deze pagina werkt prima in IE en Firefox. In Safari werkt het alleen niet.Het hele iframe wordt daar niet getoond...

Het lijkt door de tabel (2e) te komen die om het iframe heen staat. Heeft iemand een id hoe dit zit.

Uiteraard zou ik in dit voorbeeld de tabel weg kunnen halen maar ik wil graag met tabellen in tabellen kunnen werken en daar dan vervolgens een iframe in afbeelden. Hoe zou ik dat kunnen doen?

Je kan een voorbeeld bekijken op http://www.silicium.nl/test

Alvast bedankt!!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 18:44 ]

Verwijderd

Post op z'n minst een stuk van de betreffende HTML of plaats ergens een voorbeeld online. Dan wordt het wat minder natte-vinger-werk....

Verwijderd

Topicstarter
Je kan de code trouwens bekijken op http://www.silicium.nl/test

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:37

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb het probleem ook, op een website van mij, maar daar gebruik ik niet eens tabellen. Ik dacht dat het gewoon een bug in Safari was en heb het daarbij gelaten (na een bugreport te hebben verstuurd).

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Dat is opvallend. Werkt het iframe buiten de tabel wel?

Ik kan niet op je site komen, als ik klik krijg ik een forbidden melding.
Op mijn eigen site gebruik ik dan geen tabellen, maar wel iframes. En dat gaat goed van IE tot FF tot Safari.

Misschien dat je iframe in een dusdanige tabelcel staat dat hij door IE nog wel op de been wordt gehouden, maar in SFI gewoon in elkaar wordt gedrukt omdat de rest van de content in de tabel gewoon alle ruimte inneemt?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 15:14

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

tja, zafari is tegenwoordig ook nauwelijks nog een browser te noemen he
* XangadiX rent weg :P

(ik kan je voorbeeld ook niet zien, maar het klinkt alsof je ergens dingen hebt laten overlappen die niet mogen overlappen)

Stoer; Marduq

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:37

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Het voorbeeldje staat er weer....
Het klopt idd dat de iframe in een cel van een tabel staat. Deze tabel staat weer in een cel van de "hoofd" tabel. Opzich werk ik vaker met "tabellen in tabellen" maar op het moment dat er een iframe in staat wordt ie in FF dus niet getoond.
Pagina: 1