Toon posts:

(XP) E-mail berichten outlook/office 2003 openen in oudere o

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dit bericht al gepost, maar zag dat het eigenlijk hier had moeten staan...excuus..

Ik heb alle e-mail berichten die ik op de laptop van de zaak had staan geback-uped en overgezet naar mijn home pc. Nu wil ik ze weer openen maar het lukt me niet...

De versie op mijn laptop was office 2003, de versie op mijn home pc is office 2002.

Iemand enig idee hoe ik de berichten om kan zetten naar bijvoorbeeld een txt bestand of rtf bestand.

Ook mijn contactpersonen en distributielijsten kan ik niet openen.....

De laptop heb ik in moeten leveren omdat ik ander werk heb, anders had je kunnen zeggen zet ze terug en sla ze dan opnieuw op, dit is dus geen optie,

Iemand,

Thanks,

Groet,

Joris

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:38

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

ik weet dat t (misschien te) logisch klinkt, maar waarom zet je die back-up dan niet simpelweg op een pc bij een vriend, die wel office 2003 heeft? (of 2003 op je home pc installeren, maar ik denk dat je zelf die software niet hebt)

Zelf heb ik geen ervaring met office 2003, dus ik kan je niet verder helpen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Topicstarter
Heb daar ook al aan gedacht en als het op een andere manier niet lukt zal het wel zo moeten, maar ik hoopte dat er wellicht een progje zou bestaan die de bestand kon converteren....

Heb ook al geprobeerd de e-mail als att naar iemand oor te sturen, hem de mails te laten openen en weer als txt terug te sturen, maar op de een of andere manier kan ik de bestanden zelfs niet als att meesturen...Outlook trekt het niet..?!?!?

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:38

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

probeer ze dan eerst te comprimeren met winzip of winrar, wat je ook gebruikt.Je hebt dan maar één bijlage. Misschien helpt dat. (ik roep ook maar wat) Scheelt ook weer ruimte en tijd.

Van een progje weet ik niks af. (van office 2003 en 2002 ook niet trouwens, ik gebruik nog altijd 2000 ;) )

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.