5 volt voeding (ps/2) gezocht voor televiewer

Pagina: 1
Acties:

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-02 22:16

tomic

Smexylittlebabe!

Topicstarter
Ik heb een televiewer cadeau gekregen, maar helaas zonder voeding. Normaal zit er een ps/2 stekker/verloopje bij die in de computer gaat en waar je keyboard weer op kan. http://www.trust.nl/home/...mpp%3DCOMP%26grp%3DVIDPRO

Het apparaat dient 5 volt op 700mA te krijgen. Volgens mijn elektronica boer is 5V geen standaard voor universele adapters.

Kan ik zo'n ps/2 verloopje ergens krijgen (of usb) ?
Is het erg als er bijv. 7,5V op komt te staan?

Alvast bedankt! :)

Toch maar een weblog?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:37
7.5V lijkt me een debiele spanning om op dat ding te zetten, aangezien universele adapters over het algemeen 4.5 en 6V aanbieden.

5V moet je echter gewoon uit een PS/2 of USB poortje kunnen trekken, desnoods tap je de boel zelf creatief af van een van de vele +5V lijnen uit de PSU van je PC.

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Topicstarter
_JGC_ schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:18:
5V moet je echter gewoon uit een PS/2 of USB poortje kunnen trekken, desnoods tap je de boel zelf creatief af van een van de vele +5V lijnen uit de PSU van je PC.
Dat kan, maar het kabeltje hiervoor ontbreekt... ik weet niet of zoiets los te koop is. Anderzijds of ik mijn televiewer opblaas als ik er 6V ipv 5V opzet...

Toch maar een weblog?

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:04
ik ga ervan uit dat het hierom gaat om een trust televiewer, je kunt gerust een 5volt lijntje uit een molex trekken geen probleem heb ik ook gedaan met me televiewer werkt prima

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-02 09:23
Eventueel heb ik nog wel een slotcard voor je die je aan de binnenkant op molex aansluit en waarmee je aan de buitenkant een gewone adapteruitgang hebt, die geloof ik met stapjes te varieieren is van 5 naar 12 volt

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Topicstarter
oke! Thankx voor de oplossingen.... Ik zou dus een molex lijntje kunnen gebruiken voor de voeding. Het punt is alleen dat het wel op me laptop moet. Die laptop heeft natuurlijk geen molex lijntje vrij.... :)

Kan je ook een USB > voeding kabeltje (laten) maken of kopen?

Toch maar een weblog?

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
tomic schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:08:
oke! Thankx voor de oplossingen.... Ik zou dus een molex lijntje kunnen gebruiken voor de voeding. Het punt is alleen dat het wel op me laptop moet. Die laptop heeft natuurlijk geen molex lijntje vrij.... :)

Kan je ook een USB > voeding kabeltje (laten) maken of kopen?
kan je maken 8)
gewoon ff een ouwe usb muis ofzo opofferen en er een passent plugje aan de kabel solderen

404 Signature not found

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 16:08
ik heb ook zo'n televiewer, kabeltje was kapot, heb nu gewoon een 5v lijn uit een usb poort afgetapt, werkt perfect!
Pagina: 1