Email check met Revo en irDA mobiel

Pagina: 1
Acties:

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 21:36
Even een vraagje. kan ik met een mobiel met infrarood data/faxmodem inbellen bij een gewone ISP om zo te emailen van f mijn Psion Revo, of moet je daarvoor iets speciaals met je mobiel maatschappij regelen.

Kortom kan ik via mijn mobiel een hetnet modembankje gebruiken?

Het lijkt erop dat de verbinding steeds wordt verbroken, weet iemand hoe dit zit?

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 21:36
Nobody?

Verwijderd

Volgens mij kan dat gewoon. Maar inderdaad je telefoon moet echt een modem hebben. Niet alleen irda poortje. Ik geloof dat de s35i dat heeft en het oudere broertje de Pocketline Spectrum (kweenie hoe die heet buiten de primafoon wereld, tis siemens).

Als ik een abo invoer in MOL (kpn systeem) dan kan ik aangeven of het gebruikt word voor data. Nu weet ik niet zeker of dat hiermee iets te maken heeft. Ik zou zeggen probeer ff uit.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:52
Yep. Dat moet gewoon werken via je normale isp zonder iets met je provider (tel of internet) te regelen..

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Deed een search op psion en zag deze posting. Heb je het al aan de gang? Heb zelf een Revo + Ericsson r320s. Werkt als een speer (ftp, email...browsen@9k6? I think not!) :)

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid