Toon posts:

misbruik modsysteem frontpage

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al geruime tijd erger ik mij aan het in mijn ogen misbruik van het modsysteem op de frontpage door vele tweakers. Iets te vaak maak ik mee dat posts als trolls of flamebaits worden aangemerkt terwijl er wel degelijk iets zinnigs is geschreven. Daarom ben ik ook maar eens tegen de regels ingegaan met de volgende post:

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1193744

Een -1 overbodig had ik nog wel geaccepteerd, want dat zou terecht zijn. Een flamebait echter niet, want het betreft serieuze kritiek. Daar wringt nou net de schoen: te veel kleuters (ja, een flame) kunnen kritiek en flames niet van elkaar onderscheiden. Het is te erg voor woorden dat je tijdens het schrijven van een reactie moet opletten dat je niet te scherp overkomt, hoe terecht dat ook moge zijn.

Voorlopig beperk ik mijn frontpagebezoek tot de nieuwsberichten zelf, in de hoop dat men in de toekomst wat meer op inhoud en wat minder op de verpakking let. Hoger dan "Fok-niveau" mag men toch wel verwachten van mensen die in IT geïnteresseerd zijn! Of misschien moet het huidige modsysteem maar eens geherevalueerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, je hoeft natuurlijk niet te posten. Er is weldegelijk een penalty systeem aanwezig, zoals je ook had kunnen lezen in het stuk dat je zelf quote in die post :)

Bovendien krijg je maar één flamebait beoordeling mee, van de drie. Niet echt representatief dus :) Dat een impopulaire mening vaak als flame gemod wordt, staat echter buiten kijf. Heb je daar serieuze problemen mee, schakel dan een powermod in als er al een behoorlijk aantal beoordelingen over heen zijn geweest :)

edit:
Zie ook:
Wow, Flamebait en troll?
Onpopuliare mening wordt negatief gemod
Onterechte trolls flamebaits
Flamebait?
Moderatie troll --> dank u... :(
Troll?
Onterechte -1 Flamebait? @ iMac G5
onterechte troll?
Terechte Troll?
Waarom flamebait ?
Troll of niet in AMD-fout topic, of niet.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Overigens doet de toonzetting van je post me inderdaad wel een beetje aan een flamebait denken

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Er spreekt idd wel enige frustratie uit :X

Ik heb 'm gepowermod naar:
Gepost door AgentSmith - maandag 13 december 2004 - 03:17 Score: 0 (Off-topic)
een PM-edit lijkt me niet meer heel nodig in die reactie.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:42:
Bovendien krijg je maar één flamebait beoordeling mee, van de drie. Niet echt representatief dus
Klopt, maar als je reactie begint op +1 en deze op 0 komt en daarna een -1 flamebait krijgt dan is de kans klein dat iemand je reactie nog opmerkt en de score weer omhoog kan brengen. Ik lees in ieder geval nooit posts van lager dan 1 punt. Die zijn namelijk niet voor niks zo laag gewaardeerd, denk ik dan. Achteraf gezien naïef, want ik ben vast niet de enige van wie veel serieuze reacties weggemod zijn.
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:42:
Dat een impopulaire mening vaak als flame gemod wordt, staat echter buiten kijf. Heb je daar serieuze problemen mee, schakel dan een powermod in als er al een behoorlijk aantal beoordelingen over heen zijn geweest :)
Bedankt voor de erkenning wat betreft impopulaire meningen. Per gebeurtenis kan het me nog niet genoeg schelen dat ik het hier telkens moet komen melden. Het is echter de som van al deze gebeurtenissen waardoor ik het een beetje zat ben. Ik vraag dus niet zozeer om powermods (maar toch bedankt :)), maar ik wilde gewoon mijn verhaal even kwijt. Waarbij ik overigens graag de discussie in het leven roep omtrent het huidige systeem :).
Yoeri schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:05:
Overigens doet de toonzetting van je post me inderdaad wel een beetje aan een flamebait denken
Verklaar je nader, want ik ben erg nieuwsgierig waarom. Ik vind dat iemand te allen tijden moet kunnen zeggen hoe zij/hij zich voelt bij een bepaalde situatie. Als dat vervolgens als een flame wordt opgevat dan is dat erg jammer.
botoo schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:21:
Er spreekt idd wel enige frustratie uit :X
Natuurlijk, een en al frustratie want anders was dit onderwerp er niet. Kortstondige frustratie overigens, want ik heb heus nog wel een leven buiten tweakers ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

AgentSmith, je hebt helemaal gelijk dat het reactie-systeem en het aansluitende mod-systreem gevoelig is voor (im)populaire reacties. Toch kan je er _wel_ iets aan doen, en dat is domweg hier @ TMF de misstanden melden, vooral (maar niet uitsluitend) de misstanden die door onterechte negatieve moderaties uit het zicht verdwijnen.
Om mismoderaties en mismodders te vinden hebben we nu eenmaal de hulp van de users nodig.
M.a.w.: je bent welkom :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:01:
Verklaar je nader, want ik ben erg nieuwsgierig waarom. Ik vind dat iemand te allen tijden moet kunnen zeggen hoe zij/hij zich voelt bij een bepaalde situatie. Als dat vervolgens als een flame wordt opgevat dan is dat erg jammer.
Mijn mening over bloemschikken, of die over middeleeuwse handelsroutes naar de Oriënt hoort niet op de FP thuis. Als je een mening over het modsysteem kwijt wil, hoort dat daar ook niet - zie hiervoor de Tweakers.net moderatie FAQ. Het "te allen tijden (...) kunnen zeggen hoe zij/hij zich voelt bij een bepaalde situatie" lijkt me in het licht van die regels niet van toepassing - en het feit dat je de weg naar TMF (hallowed be its name) gevonden hebt geeft aan dat je dat zelf ook wel weet - alleen had je FP-post hier moeten staan, dan had je jezelf ook al de frustratie over de moderatie van deze specifieke post kunnen besparen.

Even heel kort door de bocht proberen om flame- en troll-moderaties te verklaren: de regels niet kennen (omdat die dus hier thuis hoort ) en dan per "edit: self-fulfilling prophecy" roepen dat anderen eigenlijk incompetent zijn (terwijl die zo'n post geheel terecht naar beneden modden) geeft aan dat je nogal onwrikbaar aan je mening vasthoudt. Dat je hier niet vraagt waarom je zulke mods krijgt, maar in plaats daarvan het modsysteem ter discussie stelt sterkt me wel in dat vermoeden ;)

Zo'n houding maakt discussieren voor anderen moeilijk en dat is wat Yoeri, denk ik, als flamerig aanmerkt. Ik zou dat met hem eens zijn :) Hou ook in de gaten dat veel mensen weten dat hun FP-karma naar beneden gaat op het moment dat ze op jou reageren. Daardoor zit er ook een "jullie kunnen lekker toch niet straffeloos reageren"-sausje over je post - onbedoeld of niet, en dat imo maakt ook niet uit.

HTH :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rataplan op 14-12-2004 00:27 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rataplan, bedankt voor deze inhoudelijke reactie, maar ik wil even een aantal zaken weerleggen.

De bewering dat je altijd moet kunnen zeggen in een situatie wat je ervan vindt, bedoel ik in de zin dat dat uiteraard ontopic gebeurt. Door mij genoemde post waarin ik bewust off-topic reageer, verdiende (en dat heb ik reeds geschreven) absoluut een -1 offopic. Hell, ik gaf in de post zelf al aan dat het een offtopic reactie betreft. -1 flame is echter niet terecht, hoe offtopic mijn post ook was! -1 flame voor een verhaal waarin ik onterechte flamemods aan de kaak stel, is dan ook precies datgene waar "self-fulfilling prophecy" op slaat. En nee, mijn post is dus niet geheel terecht gemod, waar modje botoo het overigens mee eens is, getuige zijn powermod :).

Dat karmagebeuren zal wel. Ik lees nieuwsberichten, daarna lees ik of er iemand nog wat inhoudelijks over te melden heeft, waar ik vervolgens al dan niet op reageer. Soms meen ik zelf genoeg informatie te kunnen toevoegen. Nooit let ik in al deze situaties op "mijn karma". Nu blijkt dat je karma omlaag gaat indien je op een -1 post reageert. Maar die -1 heb ik niet zelf veroorzaakt, de oorzaak daarvan ligt eveneens bij de flamemodders. Dat spreekwoordelijke sausje heb ik dus niet veroorzaakt.

Over mijn vermeend "flamerige houding": punt is dat mensen te vaak hun conclusie trekken terwijl na een wat meer uitgebreide discussie blijkt dat de zaken heel anders liggen. Ik word inmiddels verdacht van een "onwrikbare houding" (jij -1 flame ;)) terwijl ik een en al oor ben voor andermans mening over het slechte gebruik van het modsysteem. Ik wil daarbij eigenlijk helemaal niet discussieren over alleen maar mijn persoonlijke situatie, maar over de algemene zaak.

De weg naar dit forum heb ik overigens bij toeval ontdekt. Bij een ander nieuwsbericht had een moderator namelijk iemands reactie ge-edit waarin verwezen werd naar het TMF. Geloof me, als ik eerder van het bestaan van dit forum had geweten dan had je me hier al veel eerder aangetroffen!
botoo schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:11:
AgentSmith, je hebt helemaal gelijk dat het reactie-systeem en het aansluitende mod-systreem gevoelig is voor (im)populaire reacties. Toch kan je er _wel_ iets aan doen, en dat is domweg hier @ TMF de misstanden melden, vooral (maar niet uitsluitend) de misstanden die door onterechte negatieve moderaties uit het zicht verdwijnen.
Om mismoderaties en mismodders te vinden hebben we nu eenmaal de hulp van de users nodig.
M.a.w.: je bent welkom :)
Oké, ik ben om :). Vanaf nu zal ik mij in 'de strijd' werpen tegen onterechte mods en deze hier melden zodra ik ze aantref. De hamvraag is dan of degene die de flamemod onterecht heeft uitgedeeld hier ook iets van te horen krijgt, want uiteindelijk gaat het om het bereiken van een gedragsverandering. Kortom, wat is de procedure bij een onterechte mod?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 04:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 03:59:
[...]

Oké, ik ben om :). Vanaf nu zal ik mij in 'de strijd' werpen tegen onterechte mods en deze hier melden zodra ik ze aantref. De hamvraag is dan of degene die de flamemod onterecht heeft uitgedeeld hier ook iets van te horen krijgt, want uiteindelijk gaat het om het bereiken van een gedragsverandering. Kortom, wat is de procedure bij een onterechte mod?
Onterechte opvallende mods, dus echte mismoderaties kunnen worden opgenomen in de notes. Bij herhaling van mismoderatie kunnen de modrechten worden ingetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Kortom, wat is de procedure bij een onterechte mod?
KeX heeft al uitgelegd wat er met de mismods gebeurd. De 'meldings procedure' die we een beetje aanhouden @ TMF is afhankelijk van de situatie.
Als er slechts enkele verkeerde moderaties gedaan zijn en een draadje is nog erg vers, dan kan je het verloop nog wel even aanzien, maar als je denkt dat er zware mismods zijn (een reactie verdwijnt onterecht uit het zicht, er zijn al heel veel moderaties geweest zonder correct resultaat, of een reacties is te oud om nog beinvloedbaar te modden), dan meld je het hier door een linkje te plaatsen naar de bewuste post. Als er hele series verkeerd staan dan kun je naar het draadje zelf linken, evt. met wat voorbeelden.

Veel eigen inzicht dus :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het afnemen van moderatie rechten... Er staat dat de metamod zoekt naar onterechte flamebaits/trolls, en dat moderators aan de hand daarvan een penalty ratio krijgen. Als die boven de 1 komt, mogen ze geen flamebaits/trolls meer uitdelen, en boven de 5 worden de rechten definitief afgenomen. Hoe kan die ratio, als die alleen gebaseerd is op flamebaits/trolls, ooit boven de vijf komen, als je die boven de 1 al niet meer kunt geven :?

En nog iets, wat is dat cijfertje eigenlijk? Corrupte moderaties in procenten? Of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:59:
Over het afnemen van moderatie rechten... Er staat dat de metamod zoekt naar onterechte flamebaits/trolls, en dat moderators aan de hand daarvan een penalty ratio krijgen. Als die boven de 1 komt, mogen ze geen flamebaits/trolls meer uitdelen, en boven de 5 worden de rechten definitief afgenomen. Hoe kan die ratio, als die alleen gebaseerd is op flamebaits/trolls, ooit boven de vijf komen, als je die boven de 1 al niet meer kunt geven :?
De metamodbot draait éénmaal dagelijks, al staat nergens in de faqs wat voor cijfertje hij nou exact uitrekent; een verhoudingscijfer ligt natuurlijk wel voor de hand. Als je eerste moderatieactie het uitdelen van een stapel onterechte trollen is, kan je penaltyratio iig in 1 klap tot ongekende hoogte stijgen :P
-1 flame voor een verhaal waarin ik onterechte flamemods aan de kaak stel, is dan ook precies datgene waar "self-fulfilling prophecy" op slaat. En nee, mijn post is dus niet geheel terecht gemod, waar modje botoo het overigens mee eens is, getuige zijn powermod :).
De door jou genoemde post verdient niet lager dan een +0 offtopic - wees gerust, daar zijn we het allemaal over eens ;) Ik heb alleen inzichtelijk geprobeerd te maken hoe men zo tegen je post aan kan kijken dat hij toch als troll gelezen wordt. Dat is een belangrijk verschil: je post wordt niet gemodereerd op hoe jij 'm bedoelt, maar op hoe hij overkomt.

Als iemand jouw post op +1 aantreft en 'm met een flamebait naar +0 had gemodereerd had je mij trouwens ook niet (hardop) horen klagen: het is toch vooral de numerieke eindscore die van belang is, de tag is tot op zekere hoogte minder belangrijk - ook al omdat daar nooit meer wat mee gedaan wordt.

En dat botoo modje is - ach, die modrechten krijg je tegenwoordig gratis bij een pak melk, geloof ik :+
Dat karmagebeuren zal wel. Ik lees nieuwsberichten, daarna lees ik of er iemand nog wat inhoudelijks over te melden heeft, waar ik vervolgens al dan niet op reageer. Soms meen ik zelf genoeg informatie te kunnen toevoegen. Nooit let ik in al deze situaties op "mijn karma". Nu blijkt dat je karma omlaag gaat indien je op een -1 post reageert. Maar die -1 heb ik niet zelf veroorzaakt, de oorzaak daarvan ligt eveneens bij de flamemodders. Dat spreekwoordelijke sausje heb ik dus niet veroorzaakt.
Ik kan het alleen maar toejuichen als mensen de statistieken laten voor wat ze zijn en schrijven wat ze vinden dat geschreven moet worden. Het is overigens niet zo dat je karma automatisch omlaag gaat als je op een 0- of -1-post reageert, maar omdat ook reakties op een offtopic post zo goed als per definitie zelf offtopic zijn is dat vaak wel het effect. Dat is de aard van het sausje, en daar hoef je je niet bewust van te zijn - nogmaals, het enige wat ik zeg is dat als anderen daarop reageren met -1-moderaties, je niet raar op moet kijken. Net zomin als mensen raar moeten opkijken als wij die moderaties ongedaan maken :P
De weg naar dit forum heb ik overigens bij toeval ontdekt. Bij een ander nieuwsbericht had een moderator namelijk iemands reactie ge-edit waarin verwezen werd naar het TMF.
For future reference: linkjes naar dit forum staan overigens direct onder de editbox waar je je reakties in intikt middels de T.net moderatiefaq en onder het kopje "community" in de menubalk bovenin.

Die modbreaks zijn nieuw, maar geloof me: ik ben een groot voorstander van veel en vaak (ja, dat is schrikken, botoo :P) en jouw betoog onderstreept het nut van die dingen helder. Mijn dank, alleen al daarvoor :)

offtopic:
Ik hoef je niet te waarschuwen tegen het aanmaken van kloontjes, toch? :+

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rataplan schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:28:
De door jou genoemde post verdient niet lager dan een +0 offtopic - wees gerust, daar zijn we het allemaal over eens ;) Ik heb alleen inzichtelijk geprobeerd te maken hoe men zo tegen je post aan kan kijken dat hij toch als troll gelezen wordt. Dat is een belangrijk verschil: je post wordt niet gemodereerd op hoe jij 'm bedoelt, maar op hoe hij overkomt.

Als iemand jouw post op +1 aantreft en 'm met een flamebait naar +0 had gemodereerd had je mij trouwens ook niet (hardop) horen klagen: het is toch vooral de numerieke eindscore die van belang is, de tag is tot op zekere hoogte minder belangrijk - ook al omdat daar nooit meer wat mee gedaan wordt.
Dat van die eindscore ben ik het met je eens. Het rotte is dus dat deze ook op -1 terecht kan komen en dan is de kans klein dat je reactie weer uit dat dal komt. Omdat je toch vooral iets post met de bedoeling dat anderen het kunnen lezen...
Ik kan het alleen maar toejuichen als mensen de statistieken laten voor wat ze zijn en schrijven wat ze vinden dat geschreven moet worden. Het is overigens niet zo dat je karma automatisch omlaag gaat als je op een 0- of -1-post reageert, maar omdat ook reakties op een offtopic post zo goed als per definitie zelf offtopic zijn is dat vaak wel het effect. Dat is de aard van het sausje, en daar hoef je je niet bewust van te zijn - nogmaals, het enige wat ik zeg is dat als anderen daarop reageren met -1-moderaties, je niet raar op moet kijken. Net zomin als mensen raar moeten opkijken als wij die moderaties ongedaan maken :P
Dat reacties op offtopic posts vaak zelf offtopic zijn, heb ik zelf regelmatig ervaren. Maar nogmaals, het gaat om reacties die onterecht als flames worden aangemerkt. Die zijn niet per definitie offtopic!
offtopic:
Ik hoef je niet te waarschuwen tegen het aanmaken van kloontjes, toch? :+
Ik voel me niet aangesproken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Wat de score betreft is het simpel: als je een lezenswaardige ontopic post doet en één of andere onverlaat deelt een onterechte flamebait uit, dan meld je dat hier en helpen we je daar van af, dus vrees het dal niet :)
Hm, dan zit ik waarschijnlijk met de verkeerde film in m'n hoofd ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Rataplan op 15-12-2004 22:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Rataplan schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:02:
Wat de score betreft is het simpel: als je een lezenswaardige ontopic post doet en één of andere onverlaat deelt een onterechte flamebait uit, dan meld je dat hier en helpen we je daar van af, dus vrees het dal niet :)
Ok, dan hier mijn eerste melding. Iemand heeft deze post onterecht als first post gemod (ook als overbodig maar goed, ik kan mij voorstellen dat mijn eerste versie niet zo duidelijk was).
Rataplan schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:02:
[...]
Hm, dan zit ik waarschijnlijk met de verkeerde film in m'n hoofd ;)
Oeps, ach ik was niet meer zo scherp geloof ik 8)7.

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 23:11:
Ok, dan hier mijn eerste melding. Iemand heeft deze post onterecht als first post gemod (ook als overbodig maar goed, ik kan mij voorstellen dat mijn eerste versie niet zo duidelijk was).
Die fipo is niet bijster correct natuurlijk (uitdeler gaan we eens tegen het licht houden), maar je initiele reactie in nu ook weer niet een voorbeeld van nut he?

Door je edit maak je wel weer wat duidelijk, maar dat had je beter direct kunnen zeggen. Als je een boodschap wilt overbrengen, dan is het wel zo handig om dat duidelijk te doen.
toch? :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Botoo, doe's niet :( Zit ik een heel verhaal te houden over het verschil tussen
dat Google pagina's niet indexeert omdat Google niet weet dat ze interessant zijn
en
dat Google pagina's niet indexeert omdat Google weet dat ze niet interessant zijn
en dan gooi jij d'r weer zo'n efficiente reaktie tussendoor :'(

En * Rataplan zit ook al naar de fipomodder te kijken :)

edit:
AgentSmith, mijn welgemeende excuses. Het is juist hier af en toe knap lastig om niet met modder te gaan gooien :P

[ Voor 15% gewijzigd door Rataplan op 17-12-2004 00:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
botoo schreef op donderdag 16 december 2004 @ 23:24:
[...]

Die fipo is niet bijster correct natuurlijk (uitdeler gaan we eens tegen het licht houden), maar je initiele reactie in nu ook weer niet een voorbeeld van nut he?

Door je edit maak je wel weer wat duidelijk, maar dat had je beter direct kunnen zeggen. Als je een boodschap wilt overbrengen, dan is het wel zo handig om dat duidelijk te doen.
toch? :)
Ik wees eigenlijk puur op de gevolgtrekking die er gemaakt werd (*blabla* dus *bladiebla*) en dat deze niet automatisch correct is. Over de mate van nut valt te twisten, maar onnuttig zou ik mijn reactie niet durven te noemen. Soms is het moeilijk in te schatten hoever je moet uitwijden in een reactie en om nou elke keer alles voor te kauwen is ook weer niks. Ik laat soms enig denkwerk liggen voor de lezer zeg maar :). Een op het oog simpele reactie is dat dus niet, met het risico dat dat niet opgepikt wordt en dus de reactie naar beneden wordt gemod. Een -1 first post blijft echter onzin natuurlijk, vandaar mijn melding. De eindscore op zich zit ik niet zo om te treuren.

*edit*
Nog een flamemod waar ik het niet mee eens ben:

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1191925

Het is zeker niet als flame bedoeld en volgens mij moet je behoorlijk gefrustreerd zijn om het wel zo te ervaren.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Je eerste klacht heeft tot een sturend mailtje geleid :)
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 23:50:
De eindscore op zich zit ik niet zo om te treuren.
Dat is maar goed ook, want een tekst als
*edit*
Laatste poging: mensen, wat is hier overbodig aan? Voor degenen die het nog niet snappen, leg ik mijn post wat verder uit: (zucht)
wordt door heel wat mensen als troll gezien. Doe dat nou niehiet :)
*edit*
Nog een flamemod waar ik het niet mee eens ben:

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1191925
Mjah, dat ziet er ook niet als flame uit idd. Een mijner collegae heeft je d'r al een puntje bijgegeven; ik ga op onderzoek uit.
edit:
Geen bijzonderheden gevonden, het lijkt erop dat de betreffende modder gewoon een scrollfoutje heeft gemaakt.

[ Voor 13% gewijzigd door Rataplan op 17-12-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rataplan schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 11:48:
[...]
Dat is maar goed ook, want een tekst als
[...]
wordt door heel wat mensen als troll gezien. Doe dat nou niehiet :)
Ben ik ook niet meer van plan, maar het was dan ook een al iets ouder bericht in de tijd dat ik nog niet van powermods e.d. had gehoord :).
Rataplan schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 11:48:
[...]
Mjah, dat ziet er ook niet als flame uit idd. Een mijner collegae heeft je d'r al een puntje bijgegeven; ik ga op onderzoek uit.
edit:
Geen bijzonderheden gevonden, het lijkt erop dat de betreffende modder gewoon een scrollfoutje heeft gemaakt.
Ok, bedankt.
Pagina: 1