[Word 2000] plaatje als achtergrond komt toch op voorgrond

Pagina: 1
Acties:

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-05 14:43

Furinax

It'll only hurt until you die

Topicstarter
Met Word 2000 probeer ik een handtekening (.jpg file) in een wordbestand te plaatsen met daarboven en daaronder tekst.
De tekst staat iets over het plaatje heen en het plaatje zelf is ingesteld dat ie achter de tekst moet komen. In word zelf en in het printvoorbeeld ziet het er goed uit, maar zodra je print, komt het plaatje alsnog op de voorgrond, dus voor de tekst.

Dit is gebeurd na een schone install. Ik heb office al opnieuw geinstalleerd, maar dat maakte niets uit.
OS is winXP

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie je dit in je afdrukvoorbeeld ook al? Zou het iets te maken kunnen hebben met je printerdrivers; en de manier waarop je momenteel afdrukt (bitmap of niet) :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-05 14:43

Furinax

It'll only hurt until you die

Topicstarter
In het afdrukvoorbeeld staat het plaatje netjes onder de tekst, maar als je print staat deze erboven dus valt de tekst weg. Lijkt me erg sterk dat het in de printerdrivers zit, maar ik ga het toch ff proberen

Verwijderd

let ook op dat het plaatjs niet gegroepeerd is zo ja groep opheffen
kostte mij ook veel tijd
suc7

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat heb ik ook al heel vaak gehad. Stom ding. De oplossing is een text box over het plaatje heen te zetten en daar je text in te pleuren.

Zowel in Winword als in Mac Word btw. 't is gewoon weer een stomme bug in de engine denk ik.

[ Voor 26% gewijzigd door CyBeR op 14-12-2004 08:47 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.