Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Hallo,

Ik ben op zoek naar een redelijke MP3-speler, voor een prijs rond de 75/80 euro. Op dit moment is mijn oog gevallen op het volgende type.

IRIVER IFP 880 128MB BLUE MP3 / FM

Is er iemand welke met dit model ervaringen heeft? Of is er iemand die mij kan helpen bij het adviseren? De Pricewatch biedt vele mogelijkheden, maar ervaringen vind ik belangrijker natuurlijk.

Verwijderd

Persoonlijk vind ik 128 Mb gewoonweg te weinig geheugen om prettig mee te werken!

Misschien dat je daar nog eens over na kan denken....

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:01

janklp

FortyTwo Capital

Jewie schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:55:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een redelijke MP3-speler, voor een prijs rond de 75/80 euro. Op dit moment is mijn oog gevallen op het volgende type.

IRIVER IFP 880 128MB BLUE MP3 / FM

Is er iemand welke met dit model ervaringen heeft? Of is er iemand die mij kan helpen bij het adviseren? De Pricewatch biedt vele mogelijkheden, maar ervaringen vind ik belangrijker natuurlijk.
Er zijn veel keuzes mogelijk bij het kopen van mp3-spelers. Je zou je eens kunnen orienteren door middel van de search en door dingen na te vragen op de topics die er voor de bekendere mp3 spelers wel zijn. Gewoon goed zoeken en eens een lijstje maken van wat er voor jou belangrijk is aan zo'n ding. Dan kan men je pas een echt goed gericht advies meegeven.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Je bent de zoveelste die zoiets zoekt voor rond die prijs. Gebruik de search eens zou ik zeggen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:55:
Persoonlijk vind ik 128 Mb gewoonweg te weinig geheugen om prettig mee te werken!

Misschien dat je daar nog eens over na kan denken....
In mijn geval vind ik 128 MB voldoende. En ik heb positieve dingen over het merk IRiver gehoord, vandaar dat ik met dit type naar voren kom.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zijn een aantal topics over dit type, ik zou zeggen, kijk daar eens :)

• Solovine
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik zag pas geleden een mp3 speler met 512mb voor 99 euro in het krantje van de Lidle staan ( of hoe je dat ook schrijft).
Ik zou 20 eoru bjleggen en aan zoiets denken.
Als het je niets uitmaakt of je 256mb of 512mb hebt, kun je het beste kopen wat je zelf mooi vindt, gewoon een beetje luisteren en dan zelf de geluidskwaliteit beoordelen.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Alexio schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:29:
Ik zag pas geleden een mp3 speler met 512mb voor 99 euro in het krantje van de Lidle staan ( of hoe je dat ook schrijft).
Als het je niets uitmaakt of je 256mb of 512mb hebt, kun je het beste kopen wat je zelf mooi vindt, gewoon een beetje luisteren en dan zelf de geluidskwaliteit beoordelen.
offtopic:
Je schrijft Lidl en je zegt Lidel :P (me moeder werkt op hoofdkantoor dus daarom weet ik t zo goed ;))

• janklp
  • Laatst online: 12:01

janklp

FortyTwo Capital

Alexio schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:29:
Het verschil in geluid tussen een lidl speler en een iriver is goed te horen. iRiver heeft feitelijk gewoon een beter geluid en daar betaal je voor. Maar ik denk dat de ts nu wel genoeg weet om te zoeken en dan een keuze te maken :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Jewie schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:55:
De Pricewatch biedt vele mogelijkheden, maar ervaringen vind ik belangrijker natuurlijk.
Ervaringen staan genoeg in de topics van de mp3spelers die je met de Pricewatch hebt gevonden. Je zou bijvoorbeeld een productnaam hier kunnen copy-pasten.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.