Taal in Dreamweaver

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hallo allemaal.

ik ben al een tijd bezig met dreamweaver, en heb altijd er goed mee gewerkt, en nu heb ik verleden week mn pc geformateerd, en mn backup is verloren gegaan (vraag niet hoe, lang verhaal). dus ik Dreamweaver op een niet zo'n legale manier verkregen maar nu heb ik Dreamweaver in het spaans!!

aangezien ik ook mijn email programma in het frans had, dacht ik ik zoek de opties venster, verander de taal en klaar. dit werkte bij mij met Frans. maar in spaans ben ik een stuk minder goed en ik heb geen idee waar ik de taal kan veranderen. dus heeft iemand hier zelf ook dreamweaver staan en weet hoe hij de taal kan veranderen? vertel het me aub...

mvg

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:50
Je hebt 'm in het spaans verkegen, en hij is ook in het spaans. Dergelijke dingen kies je bij de install. DW wordt 'per taal' geleverd, en niet met taal files. Correct me if I'm wrong :P

|>

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
das dan klote :P

lijkt me sterk dat er geen optie is om de taal te veranden :?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Koop het origineel en bel de Macromedia Supportdesk denk ik zo?

Professionele website nodig?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Thrilled schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:38:
[...]

dus ik Dreamweaver op een niet zo'n legale manier verkregen

[...]
En de waarschijnlijke oorzaak van dit probleem is waarschijnlijk bovenstaande quote. Dit is precies de reden dat we op GoT geen vragen over warez tolereren :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.