Toon posts:

Kerio Public Folder

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, hier hebben ze op het werk KerioMailserver 6 draaien.
Alles werkt perfect maar alleen is er één probleem.
In kerio heb je standaard de "Public Folder" deze kan ik wel toevoegen in outlook express maar kan de folder niet openen!

foutmelding:
Het downloaden van kopteksten voor de map Public Folders is niet voltooid. Kan Public Folders niet op de IMAP-server selecteren. Het is raadzaam om de mappenlijst te vernieuwen, zodat deze synchroon is aan de lijst op de IMAP-server. Account: xxx.xxx.xxx.xxx, Server: xxx.xxx.xxx.xxx, Protoca: IMAP, Reactie van server: SELECT Cannot access folder Public Folders, Poort 143, Beveiligd(SSL):Nee, Foutnummer:0x800CCCD2.

In de handleiding van kerio staat er niks overin. wel hoe het met outlook werkt maar niet met oulook express.

Iemand hier ervaring mee?

Graag jullie reacties want kom er echt niet uit.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lijkt me gewoon access denied. Ga dit gewoon even met je systeembeheerder opnemen. wij weten niet wat zijn specifieke config is ;) Lees Software Algemeen - Beleid en Software Algemeen - FAQ nog even goed door. We verwachten wel enige inzet van jouw kant alvorens je een topic opent. Wat heb je met bijvoorbeeld Google of op de site van Kerio al gevonden ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.