Toon posts:

Welk geheugen in mn laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Mensen,

Ik wil graag het geheugen van mn laptop wat opkrikken maar nou weet ik niet precies welk geheugen erin gaat, naar mijn weten pc2700, 200 pins, 333mhz. Nou heb ik een dimm liggen maar dan 400 mhz is het mogelijk om dit geheugen te gebruiken (ik wil eigenlijk niet testen ivm schade moederbord). Is er misschien ergens een tooltje waarmee je het geheugen kan scannen?

Gr.Kai

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Geheugen is backwards compatible B)
Je 400 mhz ram gaat dus op 333 Mhz draaien :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:59

UTM

Google op de naam van je laptop, kijk bij specificaties en tadaa: Zien wat er in kan :)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

meestal zit er in een laptop so-dimm's, Ik weet niet wat voor dimm je hebt liggen, maar ik gok dat dat een gewoon latje is en dat gaat niet passen ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 13:15

orca

Zwem goed, Broeder.....

de simm eruit halen en de nummers die erop staat checken via google?

dan kan je er misschien achter komen wat de spec's zijn van dat geheugen?

maar gebruikt je laptop geen SoDimms (Small Outline Dimms)? Als dat het geval is dan past een gewone dimm er niet in...

vaak helpt het ook als je het merk type en model meegeeft als je zo een vraag stelt....

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

In dit geval is het heel simpel, als het er in past dan zal het werken (zolang de snelheid van je nieuwe geheugen hoger of gelijk is aan je huidige geheugen)
Gewoon proberen dus, maar ik vrees dat het niet in de laptop zal passen :)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk in de handleiding van je laptop, ga de specs van je laptop na, schroef je laptop open. Lijkt me toch niet teveel moeite voor een beetje Tweaker :) De grenzen kun je wel in de FAQ van dit subforum terugvinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.