[Citrix en Vodafone Dashboard] 100% CPU usage PN.exe

Pagina: 1
Acties:

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-08 12:56
Ik heb een probleem dat nadat ik Citrix (ICA Client) installeer Citrix nog werkt. Als ik dan de Vodafone Software voor een OPTION UMTS kaart installeer dat Citrix niet meer werkt. PN.exe schiet naar 100% CPU usage en de Program Neighborhood start niet op.

Even het plaatje duidelijk maken:
Windows XP SP1 met de meeste critical updates
Citrix ICA Client 8.1
Vodafone Dashboard 3.02

Dit probleem is herproduceerbaar door middel van een herinstallatie en opnieuw installeren van bovengenoemde apps.

Ik heb op internet gekeken en kom niet verder dan een heleboel brochures van Vodafone hoe goed Citrix werkt over UMTS :)

Tierelier

Verwijderd

En andersom? (eerst de umts software, en daarna de citrix client?)

• jorisdekloris
Dat Maakt geen verschil. Zelfde effect.

Tierelier

• jorisdekloris
Ik heb ook een laptop waar het wel op werkt. Ik heb daar de instellingen van gecontrolleerd maar die verschillen niet qua instellingen. Is er een manier dat ik handig de regisstry files van de twee PC's kan vergelijken?

Tierelier

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:07
JorisdeKloris schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 07:22:
Ik heb ook een laptop waar het wel op werkt. Ik heb daar de instellingen van gecontrolleerd maar die verschillen niet qua instellingen. Is er een manier dat ik handig de regisstry files van de twee PC's kan vergelijken?
Al zou daar een manier voor zijn, zoiets blijft echt onbegonnen werk :X

Het werkt op jouw PC niet ook al installeer je alles opnieuw? Inclusief Windows dus?
Op je laptop kun je dit ook doen en werkt het wel gewoon?
Dan lijkt het me bijna een hardwarematig probleem?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• jorisdekloris
XanderH schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 07:24:
[...]

Al zou daar een manier voor zijn, zoiets blijft echt onbegonnen werk :X

Het werkt op jouw PC niet ook al installeer je alles opnieuw? Inclusief Windows dus?
Op je laptop kun je dit ook doen en werkt het wel gewoon?
Dan lijkt het me bijna een hardwarematig probleem?
Ik heb hardware matig twee dezelfde laptops. Bij eentje daarvan installeer ik Windows Citrix en Vodafone software. Daar werkt het niet. Bij de andere weet ik dat het werkt. Als ik op de laptop waar het verkeerd gaat alle overnieuw installeer dan krijg ik het zelfde probleem weer. reproduceerbaar dus.

Dit probleem ligt op het moment in Duitsland bij Vodafone, maar ik wil kijken of ik voor de 17e de laptop aan de praat kan krijgen want dan heeft die gebruiker hem weer nodig.

Tierelier

• jorisdekloris
Een nieuwe versie van de Vodafone Software did the trick. deze software was nog niet gereleased, maar hbe ik van de Data Services van Vodafone gehad. Versie 3.03

Tierelier

Pagina: 1