Kleine beeldschermpjes ???

Pagina: 1
Acties:

• WesleyVH
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-10-2023
Hoi,

Ik ben op zoek naar een klein beeldschermpje om bij mijn pc (Multimedia-center) in de woonkamer te zetten. Deze pc wordt vooral gebruikt voor films te kijken en muziek af te spelen en is aangesloten op de TV. Maar voor muziek af te spelen was een klein schermpje (van ongevoor 10") wel leuk geweest.

Ik weet dat deze schermpjes bestaan omdat je ze veel ziet bij kassa systemen in winkels. Maar het is me nog niet gelukt om er zo ergens een te vinden dat te koop is.

Weet iemand waar ik zo'n schermpje kan kopen ??? Het liefst een kleuren LCD/TFT ongeveer 10" en als het kan in het zwart ;)

Thanks

Verwijderd

WesleyVH schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:02:
Hoi,

Ik ben op zoek naar een klein beeldschermpje om bij mijn pc (Multimedia-center) in de woonkamer te zetten. Deze pc wordt vooral gebruikt voor films te kijken en muziek af te spelen en is aangesloten op de TV. Maar voor muziek af te spelen was een klein schermpje (van ongevoor 10") wel leuk geweest.

Ik weet dat deze schermpjes bestaan omdat je ze veel ziet bij kassa systemen in winkels. Maar het is me nog niet gelukt om er zo ergens een te vinden dat te koop is.

Weet iemand waar ik zo'n schermpje kan kopen ??? Het liefst een kleuren LCD/TFT ongeveer 10" en als het kan in het zwart ;)

Thanks
Kleine monitortjes vind je vaak op PC-beurzen, zoals de PC-dumpdag & de HCC-dagen.
Verder kun je ze vinden bij leveranciers van industriële computers, en ze - mits je aan de voorwaarden voldoet - daar ook kopen. :9
Voor die laatste geldt dat je daar wellicht ook tft-tjes kunt vinden...

Tegenwoordig zijn er ook voor in de auto kleine tft-tjes te koop, bij electronica zaken kun je die vinden...

Heb zelf nog een 9.4" dstn schermpje liggen, ik weet niet wat voor eisen je stelt.
mail me anders maar :)