Dubbele bestanden zoeken, ook in ZIP/RAR, mogelijk? *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een speciale programma dat niet alleen dubbele bestanden opzoekt, maar het moet ook kunnen zoeken ... in de archives. Ja, de bestanden in archives met elkaar vergelijken. Tot nu toe heb ik alleen direct file-file vergelijking. Dat is alleen aan 'buitenkant'.

Weet iemand misschien een programma die dieper gaat in opsporen naar dubbele bestanden, namelijk in de archives. Dat zijn met ZIP en RAR ingepakte bestanden.

Het is anders beetje idioot werk om alles uit te pakken en dan vergelijken... :(
Ik weet dat het technisch mogelijk is. Het mag langzamer gaan, maar het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-06 21:23

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ok, geen oplossing maar wat is er op tegen om je rar's te selecten, uit te pakken en dan file to file te vergelijken? Qua tijd scheelt het weinig met de oplossing die jij wilt en dan kun je nu iig al beginnen ;).
Kost wat meer diskspace natuurlijk maar dat is de enige echte tegenreden die ik op kan werpen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook gewoon geen programma ken die binnen archives kan vergelijken (zegt uiteraard niet alles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 11:01

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Oplossing: Total Commander

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel nog even aan. Je zet een duidelijke eis in je topicstart maar neemt deze niet op in je topictitel? :)

Speciale duplicate file scanner gezocht > Dubbele bestanden zoeken, ook in ZIP/RAR, mogelijk? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Op welke manier? Total Commander kan in archieven zoeken ja... maar vergelijken? Welke bestanden? Dat moet je zelf intikken he? Klinkt beetje omslachtig.

O w8... een vinkje plaatsen bij 'Zoek dubbele bestanden' Die zag ik niet. Terwijl ik al hele tijd Total Commander gebruikt :X
Even testen :)

Ja, die kan het. Beetje onoverzichtelijk, moet goed kijken wat er staat...
Da's nog een leuke aan TC. Geweldig.
Zijn er nog meer proggies die ook kunnen?