Ik ben opzoek naar een 80x80x15mm fan die men op het mobo kan aansluiten. met liefst zoveel mogelijk lucht verplaatsing. Ik had er nu zo lang 1 gepakt van 5200 rpm van een proc koeler van thermaltake.
Zalman heeft een videokaart koeler die er ook voor in de plaats kan maar die maakt maar iets van 3200 rpm. Geluid productie maakt niet uit het is namelijk voor een serverkast. Wie weet een goede oplossing, want het moet wel betrouwbaar zijn. liefst met een link
Want elke koeler heeft een bepaalde hoeveelheid lucht verplaatsing en hoe meer hoe beter. Ik heb ook al bij papst gekeken maar wie weet de ultieme oplossing.
Want het is namelijk bedoeld voor dat de server 24/7 bereikbaar is.
alvast bedankt
Zalman heeft een videokaart koeler die er ook voor in de plaats kan maar die maakt maar iets van 3200 rpm. Geluid productie maakt niet uit het is namelijk voor een serverkast. Wie weet een goede oplossing, want het moet wel betrouwbaar zijn. liefst met een link
Want elke koeler heeft een bepaalde hoeveelheid lucht verplaatsing en hoe meer hoe beter. Ik heb ook al bij papst gekeken maar wie weet de ultieme oplossing.
Want het is namelijk bedoeld voor dat de server 24/7 bereikbaar is.
alvast bedankt
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 13:08 ]