[CS] Counter-Strike en rates.

Pagina: 1
Acties:

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Topicstarter
Wat zijn nou wel goeie rates om mee te spelen ? Iedereen die ik ken knalt ze ze hoog mogelijk waardoor ze of de server kapot laten laggen of de rest van de mensen opdezelfde internetverbinding storen.

Neem bijvoorbeeld waa rik net in zat, neverstrike server zieje mijn ping schommelen van 1 ( jaja 1ms!! ) naar 35ms. Ik heb dan toch echt liever een strak iets 1of 2 afwijken maar dit is niks!

Ik heb nu dus

rate 9999
cl_updaterate 21
cl_rate 21

speel vanaf een
SpeedXS 8mbit over Bbned
Demon 8mbit over Bbned
Demon 8mbit over Babyxl ( deze was voorheen de snelste heeft ook 11ms ping test nl )

Wat zijn normale rates en kan ik evt mijn publicserver of warserver zo configgen dattie overdreven ingestelde rates filtered ? of ze gewoon kicked ?
Dit natuurlijk allemaal om optimale game experience te garanderen :)

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Verwijderd

Rates voor een breedband verbinding zijn:

rate 25000
cl_rate 9999.0000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 102

je kunt je eigen server instellen zodat mensen met overdreven rates geen kans maken op je server via Rcon.

rcon sv_minupdaterate 100
rcon sv_maxupdaterate 101
rcon sv_minrate 24000
rcon sv_maxrate 25000

Succes

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

Topicstarter
Oke en stell je hebt meerdere mensen op 1 verbinding ? een Gamecafe ofsow, als iedereen (uit ervaring iig ) zulke rates hebben dan blijft er weinig van je internet verbinding over :S

Verwijderd

Ik zit thuis met tot Maximaal 3 personen tegelijk op CS en heb nog nooit problemen gehad (8mbit down 2mbit up).

EDIT: Het is je aan te raden een config te downloaden (Wel een vertrouwde natuurlijk) er zijn configs van "beroemde" cs'ers in omloop.

Mocht je een goede config willen kun je me natuurlijk eventjes een mailtje sturen.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 14:33 ]

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

Topicstarter
24 machines en 1x 8mbit :D hoe zou dat gaan ?

Verwijderd

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het veel verschil maakt in dataverkeer, als je updaterates verandert. zoals ik speel gebruikt cs ongeveer 10kb/s.. misschien iets meer wanneer je voice communicatie meerekend. Ik zou het dus gewoon proberen :)

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:03:

rate 25000
cl_rate 9999.0000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 102
Laat max rate nou 101 zijn dus die 102 is niet helemaal correct... laat ik het op een typo houden..

maar de beste rates voor breedband is niet alles vol open, aangezien
  1. Niet alle breedband accounts het zelfde zijn.
  2. Alles open nooit goed is.
  3. Je alles zelf moet tweaken, aangezien het van meer dingen afhankelijk is als je internet verbinding.
Dus advies:

ga in CS zoek een lekkere drukke server uit, ga beetje met je rates spelen, tussen de 75 en 95... zoek voor jou de fijnste instellingen op..!

het blijft toch echt een persoonlijk voorkeur..

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 23:03
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:03:

rate 25000
cl_rate 9999.0000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 102

je kunt je eigen server instellen zodat mensen met overdreven rates geen kans maken op je server via Rcon.

rcon sv_minupdaterate 100
rcon sv_maxupdaterate 101
rcon sv_minrate 24000
rcon sv_maxrate 25000

Succes
Precies, gezeur om die rates altijd. Maak gewoon 1 config en klaar, al heb je isdn of beter deze instellingen. Sommige mensen die veranderen de rates om de dag omdat ze "anders niets raak schieten".
Dan vraag ik me af, ligt dat aan de rates of aan de persoon...

Steam

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

Topicstarter
Mocht je een goede config willen kun je me natuurlijk eventjes een mailtje sturen.
je hebt geen addy in je profiel staan, mail mij anders vernon@interwwweb.com :)

Over die accounts, het is me idd opgevallen dat mijn eigen account veel beter speelt tov nieuwe accounts die ik net aanmaak. Toch gaar eiglijk :S

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:29:
[...]

Precies, gezeur om die rates altijd. Maak gewoon 1 config en klaar, al heb je isdn of beter deze instellingen. Sommige mensen die veranderen de rates om de dag omdat ze "anders niets raak schieten".
Dan vraag ik me af, ligt dat aan de rates of aan de persoon...
Wanneer ik mijn config verwijder speel ik merkbaar slechter. Rates en custom settings maken wel degelijk een groot verschil. Probeer jij maar een semi-pro of professional te vinden die geen config gebruikt. Het verbeterd nou eenmaal je performance..

En die rates zijn voor zijn 8mb verbinding ideaal, voor mindere verbindingen kun je de rates omlaag brengen. En trouwens, cl_cmdrate 102 is wel degelijk de "juiste" rate, alhoewel je niet echt een duidelijk verschil zult merken tussen 101 en 102.

Ik had moeten zeggen : "Standaard rates voor een 8mb lijn zijn:" , excuses dus....

Btw, de config heb ik naar je toe gestuurd.
Pagina: 1