Wat zijn nou wel goeie rates om mee te spelen ? Iedereen die ik ken knalt ze ze hoog mogelijk waardoor ze of de server kapot laten laggen of de rest van de mensen opdezelfde internetverbinding storen.
Neem bijvoorbeeld waa rik net in zat, neverstrike server zieje mijn ping schommelen van 1 ( jaja 1ms!! ) naar 35ms. Ik heb dan toch echt liever een strak iets 1of 2 afwijken maar dit is niks!
Ik heb nu dus
rate 9999
cl_updaterate 21
cl_rate 21
speel vanaf een
SpeedXS 8mbit over Bbned
Demon 8mbit over Bbned
Demon 8mbit over Babyxl ( deze was voorheen de snelste heeft ook 11ms ping test nl )
Wat zijn normale rates en kan ik evt mijn publicserver of warserver zo configgen dattie overdreven ingestelde rates filtered ? of ze gewoon kicked ?
Dit natuurlijk allemaal om optimale game experience te garanderen
Neem bijvoorbeeld waa rik net in zat, neverstrike server zieje mijn ping schommelen van 1 ( jaja 1ms!! ) naar 35ms. Ik heb dan toch echt liever een strak iets 1of 2 afwijken maar dit is niks!
Ik heb nu dus
rate 9999
cl_updaterate 21
cl_rate 21
speel vanaf een
SpeedXS 8mbit over Bbned
Demon 8mbit over Bbned
Demon 8mbit over Babyxl ( deze was voorheen de snelste heeft ook 11ms ping test nl )
Wat zijn normale rates en kan ik evt mijn publicserver of warserver zo configgen dattie overdreven ingestelde rates filtered ? of ze gewoon kicked ?
Dit natuurlijk allemaal om optimale game experience te garanderen
MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X