Toon posts:

[Belinea 10 30 20] Schakelt steeds aan en uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op 10 oktober 2001 heb ik een nieuwe computer gekocht met een Belinea monitor 17". Sinds een maand heb ik echter problemen met de monitor ik zal het proberen zo nauwkeurig mogelijk uit te leggen:

Het begon ermee dat als ik mijn monitor langer aan liet staan (op de screensaver) dat als ik terug kwam hij problemen kreeg. Je moet het zo zien: Als je een game opstart die op een andere resolutie draait als Windows dan heb je bij een Belinea een soort 'klik', dan schakelt de monitor over op een andere resolutie. Dat kreeg ik dus wanneer ik een tijd weg was van mijn monitor. Het beeld werd elke keer zwart en er was een 'klik' als ik een ander venster koos.
Sinds kort is het probleem echter erger geworden en is mijn monitor onbruikbaar geworden, aangezien het probleem zich al voordoet als ik in windows kom. Ik heb nu een andere monitor aangesloten en daardoor heb ik het probleem niet, het ligt dus echt aan de monitor zelf.

Ik heb gebeld met Belinea, maar helaas is de garantie 2 maanden geleden verlopen. De vrouw die mij hielp was ook niet bekend met het probleem.

Zijn er mensen die dit probleem kennen en wat er wellicht aan te doen valt?

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb nu dus hetzelfde probleem met de monitor die ik er nu op aangesloten heb, dus ik vermoed dat het probleem niet bij de monitor ligt, maar bij mijn videokaart. Ik zal de topictitel maar even aanpassen dan.

• Darth Punk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-06 18:40

Darth Punk

professionalized prutz0r

wat voor videokaart heb je?

i want LART!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik de topictitel nog niet heb aangepast, ik kan namelijk niet vinden hoe dat moet. Ik het in ieder geval een Geforce 2 MX 400. Zou een moderator mijn topictitel misschien kunnen aanpassen? Bij voorbaat dank.

Ik draai overigens nu op VGA modus en daarmee heb ik tot nu toe nog geen problemen gehad, maar wat niet is kan nog komen.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 12:31 ]