Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[EL] Delta 5.4/5.3 uit te lezen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraag is vrij direct..
Mensen die met deze chip gespeeld hebben weten wel waarom ;)

De enigste info die ik heb over deze chip is een of andere pinout schema (in het italiaans)
http://www.itabs.nl/delta/delta5.pdf

Ik zou graag willen weten of het hier iemand gelukt is om deze chip uit te lezen en eventueel opnieuw te programmeren.

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
Das toch zo'n ding uit een cablecrypt box? Ben daar ook eens mee bezig geweest, maar er zit een soort zelfvernietiging in waarmee het eigenlijk onmogelijk is om iets met dat ding te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is dat alleen het geval bij de nieuwere ComCrypt bakjes.. die uitgevoerd zijn met een Dallas 5002FP chip, deze is in ieder geval goed beveiligd.

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
Ehm, volgens mij moet je gewoon deze chip en het schema erbij in elkaar bakken (solderen) en dan een microcontroller eraan maken (PIC of AVR ofzo) met een code... Die code kun je vast wel ergens op het web vinden ;)...

Verwijderd

Topicstarter
Gr0wLiThE schreef op maandag 13 december 2004 @ 10:40:
Ehm, volgens mij moet je gewoon deze chip en het schema erbij in elkaar bakken (solderen) en dan een microcontroller eraan maken (PIC of AVR ofzo) met een code... Die code kun je vast wel ergens op het web vinden ;)...
mjah.. gewoon "ff", dat is juist het probleem.. zo ff dit en dat is het niet :x en er is verders op het web ook echt niet meer over te vinden.. ik heb ook al heel wat afgezocht.., maar helaas niets specefieks kunnen vinden, vandaar mijn vraag ook hier :)