Toon posts:

Packard bell opklokken

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
we hebben 3 jaar geleden met een of ander pc-prive project een packard bell gekocht voor een lagere prijs dan normaal. nu vind ik hem erg sloom met zijn 266 megahertz pentium 2 en ik wil hem dus een beetje opvoeren maar ik kan nergens een turbo jumper vinden en ik heb ook geen handlijding bij het moederbord.
PLEASE HELP ME |:(

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 08:06
kijk dan in je bios newbie !! >:)

Verwijderd

Kansloze missie met een packard Hell. En als je het je lukt om te overklokken loopt ie hooguit 300Mhz..nog niet om trots op te zijn bij je vriendjes. UT blijft sucky draaien..

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

ij :D

Oke, denk dat je niet ver gaat komen, want die Merkcomputer zijn perfect als je ze niet overklokt, maar overklokken, nope.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
in de bios heb ik al 347 keer gekeken maat er staat niks interesants

Verwijderd

Topicstarter
300 mega nogwa is genoeg om meer te kunnen

Verwijderd

koop je toch nieuwe packard bell !

KOPEN KOPEN KOPEN EN LIEFTST HELE SYSTEEMEN DAT WIL PACKARD BELL

je kunt niks uitbreiden vooral tegenwoordig alle onboard echt alles je gooit kast open 1 grote ruimte helemaal leeg ! 1 ide kabeltje ! hahah

Verwijderd

Topicstarter
hij kwam bij ons met 1 harde schijf & 1cdrom
en een diskettestation en geluidsckaart + modem+videokaart+allemaal andere zooi en tot de nok toe aan kabeltjes....

...nu moet de kast open staan want hij kan niet meer digt. dus leeg en slap zal ie niet zijn(wel een kut-site heeft packardbell)

Verwijderd

Topicstarter
hoezoo 'het is moeilijk'???????????
wat zit de rest van de tweakers-set da te lullen over volten opdraaien en proccesors onder 0 graden af te koelen.Of een uitbrijd kaart erin op een of ander slot op het mobo
of zo iets...is er dan niemand die me kan helpen:'( :'( :'( :'(

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Je kunt alleen met PC's overklokken, niet met Packard Bell's.
Jammer maar helaas, accepteer het nou maar het is de harde waarheid.
Volgende keer echte PC kopen.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Check deze pagina's:

http://pages.infinit.net/velix/
(Another Packard Bell Site)

http://www.geocities.com/SiliconValley/Lakes/8774/over.html
(overclocking a packard bell)

Ik ben niet eens een Packard Bell bezitter, maar je moet maar eens kijken wat een simpele search bij een willekeurige zoekmachine oplevert (zoals bovenstaande links)

tweak... TWEAK... TWEAK!!!!

Suc6

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:29

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

wellicht heb je iets aan softFSB van h.oda, hiermee heb ik mijn dell pctje ook overgeklokt. (geen opties in bios en geeneens fsb jumpers op mobo...)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 23:53 schreef Tony Vroon het volgende:
Je kunt alleen met PC's overklokken, niet met Packard Bell's.
...
ROFL :+
tis een Unpersonal Computer 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 januari 2001 01:09 schreef Tomba het volgende:
wellicht heb je iets aan softFSB van h.oda, hiermee heb ik mijn dell pctje ook overgeklokt. (geen opties in bios en geeneens fsb jumpers op mobo...)
waar is dat te halen die softFSB???

Verwijderd

[..]
waar is dat te halen die softFSB???
[/quote]

SEARCH|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(

Verwijderd

bij de S

:'(

Verwijderd

Richie86.. uuh.. ooit Nederlands gehad op school..? :?

>:)

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:57
In de BIOS zul je weinig vinden (ook bij de nieuwe PB's) omdat die opties gewoon uitgeschakeld zijn.

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05-2025

cappie

all lowercase

Als je wilt gaan overklokken haal je zelf de onderdelen, en pleur je zelf je rekendoos in elkaar..

Als je net begint met computers en een goede garantie service wilt neem je Packard Bell..

'k wil niet vervelend zijn, (maar ik ben 't lekker toch)

Als je een Packard Bell koopt om em over te klokken en uit te breiden, ben je dom bezig, en heb je duidelijk geen verstand van zaken en kun je maar beter een andere hobby zoeken..

Packard Bell's zijn gemaakt voor mensen die de know-how niet hebben om computers in elkaar te schroeven.. gewoon voor mensen die willen internetten en af en toe een spelletje willen doen.. gewoon voor huis, tuin en keuken gebruik..

stelletje lamballen hiero..

.. koop es een Compaq.. wedden dat je als tweaker ook gaat janken? Iedere grote systeemleverancier (let op: geen hardware leverancier) gebruikt fijne mobo's met alles onboard.. is er iets kapot? dan kunnen ze in 1x het hele mobo swappen en hebben ze meteen 8 dingen tegelijkertijd omgewisseld..

* cappie heeft op diverse helpdesks gewerkt en weet gelukkig dat het inderdaad een prima oplossing is..

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu softFSB maar ik weet bijna niks over het mobo, alleen dat er een pentium 226 op zit, can somebody help me???

Verwijderd

Pentium 226 :?:?

Verwijderd

Topicstarter
pentium 2
226.7 megazooi

Verwijderd

ik heb een goeie tip:

zet het raam open, neem de Packerd Bell in je handen, neem een aanloop en GOOI da ding het raam uit..... >:)
foto's nemen a.u.b 8-)

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 22:19 schreef richie86 het volgende:
we hebben 3 jaar geleden met een of ander pc-prive project een packard bell gekocht voor een lagere prijs dan normaal. nu vind ik hem erg sloom met zijn 266 megahertz pentium 2 en ik wil hem dus een beetje opvoeren maar ik kan nergens een turbo jumper vinden en ik heb ook geen handlijding bij het moederbord.
PLEASE HELP ME |:(
Hoi broertje >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 januari 2001 19:40 schreef Pacific_Ocean het volgende:

[..]
Hoi broertje >:)
Hoi suzje
Pagina: 1