Beste tweakers en tweakerinnen,
Mijn verstand van computers modden is ongeveer net zo laag als mijn computer momenteel aan decibellen produceert met een minnetje ervoor.
Het zit namelijk zo, ik heb een standaard computertje:
P4 2,4 GHz fsb 533 met standaard cooler
512 MB DDR 333MHz
200Gb HD
inc een hoop dB's
En naast dit computertje moet ik ook nog mijn nacht doorbrengen. En zou graag op een simpele manier (het liefst met niet al teveel euro's) hem wat stiller krijgen.
De temperatuur ligt zo ongeveer rond de 50 graden deze verschilt naar mijn idee niet zo heel erg veel.
Ik hoop dat ik met jullie hulp mijn nachten in iets minder herrie kan doorbrengen.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Greetz Patrick aka Tricky
Mijn verstand van computers modden is ongeveer net zo laag als mijn computer momenteel aan decibellen produceert met een minnetje ervoor.
Het zit namelijk zo, ik heb een standaard computertje:
P4 2,4 GHz fsb 533 met standaard cooler
512 MB DDR 333MHz
200Gb HD
inc een hoop dB's
En naast dit computertje moet ik ook nog mijn nacht doorbrengen. En zou graag op een simpele manier (het liefst met niet al teveel euro's) hem wat stiller krijgen.
De temperatuur ligt zo ongeveer rond de 50 graden deze verschilt naar mijn idee niet zo heel erg veel.
Ik hoop dat ik met jullie hulp mijn nachten in iets minder herrie kan doorbrengen.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Greetz Patrick aka Tricky
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 08:36 . Reden: taalfoutje :) ]