[XP] Onverwijderbaar bestand in map

Pagina: 1
Acties:
  • 744 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een onverwijderbare bestand in map [xp] namelijk:
D:\games\Monster Garage\save\controls\standaard (geen extensie).
Dit bestand staat op een sata schijf en ik heb inmiddels door andere oorzaken herhaaldelijk een nieuwe xp pro incl. sp1 (en geupdated naar sp2) op mn pc gezet (op een andere schijf, ook is die ander schijf geformateerd alvoren nieuwe install).
Toch kan ik dat bestand niet verwijderen. Ook in de veilige modus lukt dit niet. Het bestand is niet in gebruik en ook met ALLE machtigingen lukt het mij niet deze te verwijderen. Iemand tips/suggesties? _/-\o_

Met vriendelijke groet,

de gast met het onverwijderbare bestand |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Al eens [url=http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=onverwijderbaar+bestand&data%5Bboolean%5D=AND&data%5Bposter%5D=&data%5Btopicstarter%5D=&data%5Border%5D=relevance&data%5Bage_start%5D=&data%5Bage_end%5D=&data%5Btopicstatus%5D=&data%5Bforums%5D%5B%5D=11&data%5Bsearchtimeout%5D=15&data%5Bxq%5D=&data%5BxDB%5D=&data%5BxFILTERS%5D=&select_forum=11]gezocht op 'onverwijderbaar bestand' in 'Windows Operating Systems' ?

Of wellicht met een bootflop geprobeerd het te verwijderen? Er is op GoT iig erg veel info over te vinden. Zou je Windows Operating Systems - Policy nog even door willen nemen? Ik geef je OS nog even een klein schopje naar voren. We zien in Windows Operating Systems deze vermelding graag vooraan in je titel :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer deze eens, nestelt zich in het submenu (rechtermuisknop) van Windows Explorer:
http://www.gibinsoft.net/...til/rightview.htm#moveonb

Het heet MoveOnNextBoot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:01

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb ook vaker last van onverwijderbare bestanden. Ik los het op de volgende manier op: Ik laat explorer crashen. Of ja, ik sluit explorer via Taakbeheer, Explorer, taak beindigen, hierdoor verdwijnt je explorer, dus alle mappen, taakbalk e.d. Dan zeg je run task, cmd. En dan via de cmd het bestand verwijderen. Vervolgens new task, explorer. Dan komt je explorer terug en is je bestand weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:40
wat ook kan:

bootflop van 98 opstarten, en dan vanuit dos erheen gaan en dan "del *bestandsnaam*"
even ter informatie over dos/msdos:
om te kijken welke mappen en bestanden er zijn in een map: dir
om naar een map te gaan: cd *mapnaam*
om een niveau terug te gaan: cd ..
om naar een andere schijf te gaan: C:/ of D:/ of een ander die je windows is :9

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op maandag 13 december 2004 @ 07:05:
Ik heb ook vaker last van onverwijderbare bestanden. Ik los het op de volgende maniet op: Ik laat explorer crashen. Of ja, ik sluit explorer via Taakbeheer, Explorer, taak beindigen, hierdoor verdwijnt je explorer, dus alle mappen, taakbalk e.d. Dan zeg je run task, cmd. En dan via de cmd het bestand verwijderen. Vervolgens new task, explorer. Dan komt je explorer terug en is je bestand weg :)
Niet geprobeert, maar klinkt erg gevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik boot dan altijd met een Knoppix live-linux CD; dan kun je alles met een mooie GUI doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook vaker last van onverwijderbare bestanden. Ik los het op de volgende manier op: Ik laat explorer crashen. Of ja, ik sluit explorer via Taakbeheer, Explorer, taak beindigen, hierdoor verdwijnt je explorer, dus alle mappen, taakbalk e.d. Dan zeg je run task, cmd. En dan via de cmd het bestand verwijderen. Vervolgens new task, explorer. Dan komt je explorer terug en is je bestand weg :)
Dat kan ook maar als je explorer hebt uitgeschakeld kun je ook bij bestand nieuwe taak en dan naar de map en dan het bestand verwijderen komt op het zelfde neer maar is dan het klikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
ej thnx man, zag dit topic staan toen ik er last mee had, een hardnekkige exe wou niet deleten/verplaatsen whatsoever.. en hij is nu gedelete :P had em niet meer nodig dus

De wijzen komen uit het Oosten!

Pagina: 1