ik heb mijn iPod nu een half jaar en alles is altijd goed gegaan tot nu: als ik hem aansluit op mijn laptop herkent iTunes hem wel, geeft hem ook weer, er gebeurt alleen nix (ondanks heel veel nieuwe nummers in iTunes). heb geen flauw idee waarom. weet wel dat ik een nummer (van Nas, gedownload) in iTunes heb staan dat ik op een of andere manier niet kan wissen en niet kan afspelen. zodra ik er iets mee doe loopt iTunes vast. dit nr heeft iTunes wel naar mijn iPod gezet, maar dat was meteen de laatste x dat alles normaal werkte. op mijn iPod kan ik het nr gewoon luisteren. heb het er inmiddels alleen afgehaald, net als van mijn laptop. maar kan het dus niet uit iTunes halen. snap er helemaal nix van! klinkt weet iemand raad?
Al een format van je iPod en het dumpen van je iTunes settings geprobeerd?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dumpen: in iTunes staat ingesteld waar je iTunes map staat (docs & settings / My Music / iTunes). Gooi die eens ergens anders heen en importeer je muziek opnieuw (zonder de track die misschien problemen geeft).
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
o ok, get it. nee, heb ik nog niet gedaan, omdat muziek nogal verspreid staat en 3000 nr's opnieuw importeren (en taggen) beetje veel werk leek. moet ik itunes er dan niet helemaal afgooien en opnieuw instaleren?
Mijn idee is gewoon de 2 bibliotheken herwerken.
Stap 1 verplaats de map met de muziek. Tenzij je ze verspreid hebt staan in andere mappen zit je hier met een probleem en zet je ze beter samen in 1 map met bijvoorbeeld submappen. Importeren in iTunes doet dit zelf al.
Stap 2 gooi alles van je iPod als je zeker bent dat je alle muziek op pc heb staan. Kan met updater.
(Kan zijn dat dit niet echt nodig is, dus je kan proberen dit over te slaan.
Stap 3 zorg dat je geen map meer hebt en stat iTunes op. Normaal maakt hij een nieuwe map. erg vervelend als je hem echt elders wil.
Stap 4 sleep de muziek naar de iTunes bibliotheek. Je kan dit vanuit verkenner doen door eerst even op de knop in de taakbalk te staan waarna iTunes opengaat en je alles in de bibliotheek sleept. (Foutieve bestand best niet)
Stap 5 hang je iPod er aan en wacht af.
Nadien mag je de muziek die je eerst gekopieerd hebt weer wegsmijten. Tenzij de muziek niet in de submappen staat. Dit hangt namelijk af van je voorkeuren.
Hoop dat het lukt en anders even iTunes support contacteren. Vast zijn er nog mensen die dit hebben.
Stap 1 verplaats de map met de muziek. Tenzij je ze verspreid hebt staan in andere mappen zit je hier met een probleem en zet je ze beter samen in 1 map met bijvoorbeeld submappen. Importeren in iTunes doet dit zelf al.
Stap 2 gooi alles van je iPod als je zeker bent dat je alle muziek op pc heb staan. Kan met updater.
(Kan zijn dat dit niet echt nodig is, dus je kan proberen dit over te slaan.
Stap 3 zorg dat je geen map meer hebt en stat iTunes op. Normaal maakt hij een nieuwe map. erg vervelend als je hem echt elders wil.
Stap 4 sleep de muziek naar de iTunes bibliotheek. Je kan dit vanuit verkenner doen door eerst even op de knop in de taakbalk te staan waarna iTunes opengaat en je alles in de bibliotheek sleept. (Foutieve bestand best niet)
Stap 5 hang je iPod er aan en wacht af.
Nadien mag je de muziek die je eerst gekopieerd hebt weer wegsmijten. Tenzij de muziek niet in de submappen staat. Dit hangt namelijk af van je voorkeuren.
Hoop dat het lukt en anders even iTunes support contacteren. Vast zijn er nog mensen die dit hebben.
Verwijderd
ik heb geen zin om een nieuwe en mssn overbodige topic aan te maken, dus zet ik mijn vraag hier weg:
ik heb sinds vandaag een ipod en sluit die dus aan op me comp, hij gooit alle liedjes uit itunes over naar mijn ipod, nu zijn de liedjes in mijn libary bij elkaar 3,17 GB, op de Ipod geeftie aan dat alle liedjes 3,19 GB zijn, klopt dit, is dit bij andere ipod/itunes gebruikers ook?
ik heb sinds vandaag een ipod en sluit die dus aan op me comp, hij gooit alle liedjes uit itunes over naar mijn ipod, nu zijn de liedjes in mijn libary bij elkaar 3,17 GB, op de Ipod geeftie aan dat alle liedjes 3,19 GB zijn, klopt dit, is dit bij andere ipod/itunes gebruikers ook?
Pagina: 1