Goedenavond mede tweakers
ik heb het volgende probleem:
Ik probeer mij aan te melden op MSN messenger (6.*) en krijg als melding:
Het aanmelden is mislukt omdat er een probleem is met je .net passport
Klik op ok voor meer informatie op de website van .net 0x8100303
Ik klik op OK en dan staat er het volgende:
Ik probeer natuurlijk eerst zelf te troubleshooten dus ben ik naar webmessenger.msn.com gegaan heb daar mijn emailadres ingetikt vervolgens op inloggen en krijg vervolgens geen respons wat er letterlij gebeurd de pagina reload (google popupblocker staat uit) en krijg geen melding alleen mijn email adres en een leeg vak waar het paswoord ingetypt kan worden
dus ik een ander email adres waar ik mee kan inloggen proberen.. dat werkt gewoon en ik kan gewoon inloggen en met mensen chatten mensen toevoegen etc..
Ik proberen op de normale MSN die geinstalleerd is op mijn computer..
Kan ik ook gewoon inloggen..
Ik heb niets vaags gedaan op msn ofzo gewoon aanmelden toen ik heb het gekregen toen ik opnieuw opstarte en het is dus alleen bij dat account
nu mijn vraag: wat kan er aan de hand zijn? hebben meerdere mensen hier last van?
Ik hoop dat iemand misschien een oplossing weet
Bedankt alvast!
ik heb het volgende probleem:
Ik probeer mij aan te melden op MSN messenger (6.*) en krijg als melding:
Het aanmelden is mislukt omdat er een probleem is met je .net passport
Klik op ok voor meer informatie op de website van .net 0x8100303
Ik klik op OK en dan staat er het volgende:
linkje: Klik!De Microsoft® .NET Passport-service was wegens een tijdelijk probleem niet in staat aan je verzoek te voldoen. Probeer het later opnieuw.
Ik probeer natuurlijk eerst zelf te troubleshooten dus ben ik naar webmessenger.msn.com gegaan heb daar mijn emailadres ingetikt vervolgens op inloggen en krijg vervolgens geen respons wat er letterlij gebeurd de pagina reload (google popupblocker staat uit) en krijg geen melding alleen mijn email adres en een leeg vak waar het paswoord ingetypt kan worden
dus ik een ander email adres waar ik mee kan inloggen proberen.. dat werkt gewoon en ik kan gewoon inloggen en met mensen chatten mensen toevoegen etc..
Ik proberen op de normale MSN die geinstalleerd is op mijn computer..
Kan ik ook gewoon inloggen..
Ik heb niets vaags gedaan op msn ofzo gewoon aanmelden toen ik heb het gekregen toen ik opnieuw opstarte en het is dus alleen bij dat account
nu mijn vraag: wat kan er aan de hand zijn? hebben meerdere mensen hier last van?
Ik hoop dat iemand misschien een oplossing weet
Bedankt alvast!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 00:50 ]