Toon posts:

[MSN] Inloggen onder account geeft problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond mede tweakers
ik heb het volgende probleem:
Ik probeer mij aan te melden op MSN messenger (6.*) en krijg als melding:
Het aanmelden is mislukt omdat er een probleem is met je .net passport
Klik op ok voor meer informatie op de website van .net 0x8100303

Ik klik op OK en dan staat er het volgende:
De Microsoft® .NET Passport-service was wegens een tijdelijk probleem niet in staat aan je verzoek te voldoen. Probeer het later opnieuw.
linkje: Klik!

Ik probeer natuurlijk eerst zelf te troubleshooten dus ben ik naar webmessenger.msn.com gegaan heb daar mijn emailadres ingetikt vervolgens op inloggen en krijg vervolgens geen respons wat er letterlij gebeurd de pagina reload (google popupblocker staat uit) en krijg geen melding alleen mijn email adres en een leeg vak waar het paswoord ingetypt kan worden

dus ik een ander email adres waar ik mee kan inloggen proberen.. dat werkt gewoon en ik kan gewoon inloggen en met mensen chatten mensen toevoegen etc..
Ik proberen op de normale MSN die geinstalleerd is op mijn computer..
Kan ik ook gewoon inloggen..
Ik heb niets vaags gedaan op msn ofzo gewoon aanmelden toen ik heb het gekregen toen ik opnieuw opstarte en het is dus alleen bij dat account

nu mijn vraag: wat kan er aan de hand zijn? hebben meerdere mensen hier last van?
Ik hoop dat iemand misschien een oplossing weet

Bedankt alvast!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 00:50 ]

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 11:40
ik kom ook niet op msn, dus maak je niet druk, er is onderhoud

Verwijderd

ik ben wel gewoon online...

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-08 19:47

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Ook offline hier zelfde probleem... onderhoud dus!

Zo zie je maar weer; je kan niet altijd van M$ op aan.

Das alleen bij mensen denk die geen .msn.com of passport.com of hotmail.com passport hebben voor msn etc. Dus een passport met een ander domein

[ Voor 79% gewijzigd door lSltAlKeR op 13-12-2004 00:57 ]

Speedtouch freak

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

De hotmailaccounts werken wel dus naam@hotmail.com en die van naam@msn.com.
De overige accounts werken niet die in samenhang met Passport gemaakt zijn.

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

Verwijderd

ik had ff wat nagechecht met m'n vrienden, en een .net passport die is voor je andere domein naam en na in iedergeval 30 septemer is aangemaakt doet het niet meer. Alle .net passpoorten voor een ander domein die voor de tijd zijn aangemaakt werken wel... (Het is maar een theorie)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-08 12:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

lSltAlKeR schreef op maandag 13 december 2004 @ 00:53:
Zo zie je maar weer; je kan niet altijd van M$ op aan.
Ah, en GoT is ook nooit down? En er zitten alleen bugs in programma's van Microsoft? Doe die MS-bash ergens anders, oké? :)

Ik ben gewoon online, ben ook niet weg geweest, dus het kan idd wel kloppen dat alleen niet-passport adressen problemen hebben. Maarja, eigenlijk wel een beetje onzinnig om hier een opsomtopic van te maken. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 01:00:
ik had ff wat nagechecht met m'n vrienden, en een .net passport die is voor je andere domein naam en na in iedergeval 30 septemer is aangemaakt doet het niet meer. Alle .net passpoorten voor een ander domein die voor de tijd zijn aangemaakt werken wel... (Het is maar een theorie)
Theorie is fout, waarmee ik getest heb zijn allebei ( alle 3) domeinen die buiten de @hotmail en @msn.*.com vallen.. + zijn allemaal voor 30 sept aangemaakt sterker nog sommige zelfs meer als 2 jr geleden. :Y)
Pagina: 1