Toon posts:

Onkyo of Marantz ?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op het moment heb ik een Onkyo TX-SV545 DPL Receiver waar ik erg tevreden over ben qua geluid. Hier zit een speker set aan van JBL. Namelijk LX7 front en LX1 rear en center.
Nu wil ik een Kiss DP-558 HDD recoreder aan gaan schaffen, maar hier zit geen Dolby of DTS decoder in. Ik zal dan een receiver aan moeten schaffen met Dolby en DTS decoders.
Nu kan ik een Onkyo TX-SR502 voor 369,- of een Marantz SR7400 voor 599,- .
Als ik voor de 7400 ga moet ik diep in de buidel tasten en voor de 502 iets minder diep!
Wat is nu de beste keus wat betrefd prijs\kwaliteit en in combinatie met mijn speakers?
Mogelijk zijn er nog andere tips ?

Skarsem

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 23:49
daar kunnen wij je niks over zeggen, ga eens naar een zaak toe, en beluister die 2 versterkers is, desnoods neem je je eigen speakers mee.

versterker keuze is net als speaker keuze, het is je eigen smaak :)

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Kweet nie waar je het vandaan hebt maar alle KISS speler kunnen DD en DTS decoderen. Kijk maar op www.divxplayer.nl. Kheb zelf de DP500 en die kan het ook.

Verwijderd

Bekijk eerst eens goed de opties van de KISS zou ik zeggen. Je receiver keus is een strikt persoonlijke en heeft niet zoveel met je speakers te maken als jij denkt. Dat dilemma moet je zelf oplossen dus. :)

Dit topic is gesloten.