Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Mailto: gaat niet werken in een form volgens mij. Je moet zoeken naar mailscripts en/of de toegelaten parameters bij "action".
action is een property van een form-element, niet van een input.
verder is dit verplicht leesvoer als je dit soort constructies wilt gaan gebruiken
verder is dit verplicht leesvoer als je dit soort constructies wilt gaan gebruiken
Intentionally left blank
Mailto in de action mag wel degelijk, het werkt alleen nogal brak bij mijn weten. Verder ben je afhankelijk van de aanwezigheid van een mailclient op de pc van de bezoeker van je site.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Zoals op de link van crisp en de post van -NMe- al wordt gezegd: mailforms baaad 
Dit is even het meest basic mail-scirptje dat ik in PHP kan bedenken
Je maakt dus een formulier met een post-method naar het bestand waar ^^ instaat, en achter de action zet je '?nextpage=bedankt.html' bijv.
Misschien moet je eens kijken naar de vele aanbieders van dit soort (gratis) mailhandlers
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
| if( $_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST' ) { mail( 'ontvanger@provider.nl', 'Het onderwerp', "De gebruiker voerde dit in:\n\n".print_r( $_POST, 1 ) ); header('Location: '.$_GET['nextpage']); } |
Dit is even het meest basic mail-scirptje dat ik in PHP kan bedenken
Misschien moet je eens kijken naar de vele aanbieders van dit soort (gratis) mailhandlers
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Zie m'n reactie op tweakzone
Dan nog is het een methode die gewoon af te raden is.
Verder is dit inderdaad wel te basic voor GoT
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()