Toon posts:

voicecontrol software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar software om mijn windows xp laptop te bedienen met mijn stem. Het hoeft geen dicteer software te zijn. enkel voicecontrol. Welk stukje software is hier het meest geschikt voor. Liefst een stukje gratis software.

• MenaceD
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
dragon naturally speaking... Heb ik ooit gebruikt voor zoiets. Is alleen niet gratis.

Maar probeer ook google eens en de search hier, staat denk wel hoop over geschreven...

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Nitrous Voice Flux was altijd erg goed, maar ik weet niet of dat nog te krijgen is, dat weet google wel ;)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
whizcat> Nitrous Voice Flux werkt echt perfect. Leuk programmatje. Doet precies wat ie moet doen. Thanks.

Helaas dat de Text to Speech driver van Microsoft klinkt als Steven Hawkins. Als de computer terug gaat praten dan zou ik liever een vriendelijke vrouwen stem horen (don't we all) Helaas zijn de TTS drivers die ik bekeken heb allemaal ontzettend groot. AT&T Natural voice heeft al meer dan 500 Mb nodig. Mocht iemand nog goede alternatieven hebben... let me know