Ik had voor de "grap" de "hoofdwegen van europa" geinstalleerd op mijn T3. Nu wil ik Benelux weer terugzetten (die heb ik daarvoor dus al een paar weken gebruikt) en nu vraagt tomtom ineens om te activeren...
Dus ik krijg een melding van mijn apparaatcode, en de site ttcode.com. Ik geef daar mijn productcode (van tomtom) in, tevens de apparaatcode, maar de activeringscode die ik op de site krijg is volgens tomtom op mijn palm niet geldig!
("Sorry, niet de juiste activeringscode voor Benelux")
Ik krijg tomtom niet meer aan de praat, WTF. Ik heb alle codes al diverse malen gecontroleerd en ingevoerd...
Dat wordt nog leuk elke keer als je een kaartje wisselt
Notabene: volgens de instructie zou je de eerste keer dat je tomtom opstart al die code moeten ingeven (via ttcode.com), maar dat was bij mij niet zo: ik kon zo uit de doos alles opstarten (gloednieuw T3 + tomtom gekocht).
Het heeft ook 3 weken probleemloos gewerkt.
Dus ik krijg een melding van mijn apparaatcode, en de site ttcode.com. Ik geef daar mijn productcode (van tomtom) in, tevens de apparaatcode, maar de activeringscode die ik op de site krijg is volgens tomtom op mijn palm niet geldig!
Ik krijg tomtom niet meer aan de praat, WTF. Ik heb alle codes al diverse malen gecontroleerd en ingevoerd...
(Alle codes in deze quote zijn natuurlijk gecensureerd)Uw apparaatcode AZSBN 24B45 is een correcte apparaatcode.
De productcode van TomTom Navigator 2 BeNeLux is HFHK2 RTR3Y 76RF3
Uw Activeringscode is:
4G234 BFGRS X465Q
Dat wordt nog leuk elke keer als je een kaartje wisselt
Notabene: volgens de instructie zou je de eerste keer dat je tomtom opstart al die code moeten ingeven (via ttcode.com), maar dat was bij mij niet zo: ik kon zo uit de doos alles opstarten (gloednieuw T3 + tomtom gekocht).
Het heeft ook 3 weken probleemloos gewerkt.
[ Voor 30% gewijzigd door Stefke op 12-12-2004 22:28 ]