Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• opagrover
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-12-2021

opagrover

Als je nou 1mm verder denkt...

Topicstarter
Ik ben van plan een nieuwe MP3 speler te gaan kopen, met minimaal 10GB erin. Graag zou ik daar ook FM radio bij willen hebben. Ondersteuning van verschillende formaten boeit me niet zo. Goedkoop is altijd een pluspunt. Betrouwbaarheid en een beetje fatsoenlijke batterijduur is ook wel handig.

Vraag 1: kent iemand een HD-based MP3 speler, met een beetje goede reviews, en FM, van onder de €300,-?

Het enige wat ik zover gevonden heb is de I-River H120, maar die is nog al duur (€300). De Creative Zen Touch is +/- €75,- goedkoper maar heeft geen FM. Bij CNet (ook een fijne site) geven ze bij de essential extra's aan: Optional FM tuner

Vraag 2: bestaat er zoiets als een externe FM tuner voor je MP3 speler? Hoe werkt dat, is dat duur, is dat handig en waar kan je het kopen?

lezen, denken, zoeken naar argumenten, schrijven, teruglezen, posten

Verwijderd

Cowon Iaudio M3.

• opagrover
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-12-2021

opagrover

Als je nou 1mm verder denkt...

Topicstarter
Die Cowon iAudio M3 is best grappig: ze hebben de display wegbezuinigd. Nou is zo'n remote ook best handig, maar een display is toch wel een essentieel ding...

lezen, denken, zoeken naar argumenten, schrijven, teruglezen, posten

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
opagrover schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:00:
Die Cowon iAudio M3 is best grappig: ze hebben de display wegbezuinigd. Nou is zo'n remote ook best handig, maar een display is toch wel een essentieel ding...
Waarom? dat ding zit toch 99% van je tijd in je binnenzak. (tenminste, dat neem ik maar aan)
lijkt mij een goed ding, mooi geluid, kleine speler :)

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Ik heb zelf een iRiver H120 en ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de ontvangst. Lekker evers staat op luisteren als je vroeg de trein in moet. Het kost wel wat meer maar dan heb je wel wat goeds. ;)

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

_RoD_ schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:14:
[...]

Waarom? dat ding zit toch 99% van je tijd in je binnenzak. (tenminste, dat neem ik maar aan)
lijkt mij een goed ding, mooi geluid, kleine speler :)
Ik heb mijn speler ook heel vaak niet in mijn zak en vind een snoertje helemaal niet fijn. Als ik in de les zit dan ligt de speler toch voor me waardoor je erop kijkt en niet op die afstandsbediening. Ik vind een schermpje toch essentieel hoor.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Januszjes schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:19:
[...]

Ik heb mijn speler ook heel vaak niet in mijn zak en vind een snoertje helemaal niet fijn. Als ik in de les zit dan ligt de speler toch voor me waardoor je erop kijkt en niet op die afstandsbediening. Ik vind een schermpje toch essentieel hoor.
Ok, dat kan natuurlijk, ik zelf heb ook liever een scherm :)
Je kunt ook de Archos Gmini XS 200+remote overwegen.
De Gmini is zelf lekker goedkoop, maar heeft wel 20GB en is heel erg klein.
Op de remote zit een goeie radio, en die heeft een paar leuke extra functies (retro-recording ed)
Al met al ben je dan niet al te duur uit, en heb je best goeie kwaliteit :)

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 12-12-2004 22:39 ]

Pagina: 1