Toon posts:

PCTV-pro en screensavers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig de PCTV-pro zo in te stellen, dat, zodra ik tv ga kijken, m'n screensaver automatisch wordt uitgeschakeld?

t'is namelijk knap irritant als ik dat vergeet en na 5 minuten niks anders zie dan een zwart scherm, die ik door de boel te resetten pas weer ongedaan kan krijgen.

Trouwens, m'n screensaver is dat mooie aquarium van Sachs. Misschien dat het daar ook wel mee te maken heeft, ik weet het niet.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die mij helpen kan (of wil) :?

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
hej

het is een bekende missing feature van de software van pinnacle.
Op het officiele forum wordt er door veel mensen op aangedrongen om deze functionaliteit bij volgende driver-releases in te bouwen.

Verwijderd

Topicstarter
aha, weten we dat ook weer :)

Toch één ding: op de driver-cd, die bij de tv-kaart zat ingesloten, staat versie 3 van de software, maar volgens mij ondersteunde die versie wél het automatisch uitschakelen van de screensaver.

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
Volgens mij niet.
Ik meen me te herinneren dat ik altijd al mijn screensavers uit heb moeten zetten.

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 16:20

Snijkoek

Metal up your ass

Ik heb dat probleem ook. Is verder erg lastig als je een programma op wilt nemen (zeker nu met die jaaroverzichten) en je gaat ondertussen (elders) iets anders doen. Kom je terug, staat ie op screensaver en dus vast. Bij reset ben je al je data kwijt...
Pagina: 1