Ik heb sinds 2 dagen een Quickcam messenger. Als ik met iemand chat blijkt er een vervelende ruis te ontstaan. Mijn zwager heeft hetzelfde verhaal. Iemand wat tips.
Thanks,
Dan
Thanks,
Dan
Heb al geprobeert om webcam zover mogelijk te plaatsen. Ik hoor het geluid perfect alleen de ontvanger klaagt hierover. Net zoals mijn zwager.Sine schreef op zondag 12 december 2004 @ 21:48:
brommen of ruis ?
Als je het over brommen in het geluid hebt zou het kunnen dat hij last heeft van de magnetische velden in je monitor ( als je een klassiek beeldkanon op je tafel hebt staan heet dat )
p.s. Heb trouwens TFT monitor.Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 21:54:
[...]
Heb al geprobeert om webcam zover mogelijk te plaatsen. Ik hoor het geluid perfect alleen de ontvanger klaagt hierover. Net zoals mijn zwager.
Dan
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 22:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
Geluid is ontvangen met brom. Dus al zet je hem zachter dan nog.Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:13:
Wat ik niet helemaal begrijp: maakt de webcam het brommende geluid zelf, ontvangt de PC het geluid met een brom, of veroorzaken je speakers de brom?
Verwijderd
En de kabel van de webcam ligt niet in de buurt bij andere (220) kabels? Al zou deze gewoon afgeschermd moeten zijn, en er geen hinder van moeten ondervinden... Gewoon even terug gaan naar de winkel denk ik, jaVerwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:14:
[...]
Geluid is ontvangen met brom. Dus al zet je hem zachter dan nog.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq