Toon posts:

[XP] Fout tijdens inloggen, safe mode werk alles goed*

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
het begon allemaal met het willekeurig uitvallen van het scherm, en nu wil ook bijna geen enkel programma starten. Ik kom windows wel in veilige modus de admin account in zonder de errors.

errors bij het inloggen:

- windows kan het lokaal opgeslagen profiel niet vinden

daarna:

- windows kan geen tijdelijke profielmap maken

- onvoldoende toegangsrechten

Het is een Sony vaio pcv-2246 met win xp home, 4 user accounts en 2 ntfs partities.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Probeer je probleem eens iets duidelijker te omschrijven, hier kan ik geen heldere soep van maken, eerlijk gezegd.

We are shaping the future

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even je topic titel iets ontschreeuwd met die hoofdletters - dat is toch helemaal niet mooi ;)
Probeer voor de rest je probleem eens op zo'n manier te omschrijven dat mensen het ook zouden kunnen snappen, we krijgen nu een aantal flarden van jouw gedachten mee en daar kunnen we niet zo veel mee :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je allemaal al geprobeerd? Al eens in veilige modus kunnen zien of er nog goede rechten staan op die profielmap? Wat heb je aan errors in het Event log staan? Daar zou je eens mee kunnen zoeken op microsoft.com of eventid.net :) Het is erg belangrijk om volledig te zijn want dit soort meldingen kunnen door zo ongeveer alles veroorzaakt worden.

Al goed gescand op spyware en virussen? Je geheugen al eens getest? Lees Windows Operating Systems - Policy en Windows Operating Systems - FAQ in ieder geval even goed door zodat je weet wat we verwachten hier op GoT

offtopic:
hoi ele :w

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.