[Nvidia] TV-out past niet op tv?

Pagina: 1
Acties:

• Dr_oetker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:39
Ik zette mijn desktop via mijn tv-out altijd op 1024x768 op mijn tv, waarbij de volledige desktop zichtbaar was.
Ik wilde dit vanavond weer doen, maar nu zie ik alleen maar het midden van mijn desktop en alle randen vallen nu buiten mijn tvbeeld. Ook als ik de resolutie naar beneden bijstel blijf ik alleen het midden van desktop zien en niet de randen.

Iemand een idee voor een oplossing? Ik heb een NVIDIA MSI VIVO FX5600. Verder heb ik de laatste tijd niets aan drivers of instellingen veranderd.

• budi
  • Laatst online: 06-08 21:55
Waarschijnlijk staat je TV-Out ingesteld op 'overscan' en moet je hem op 'underscan' zetten. Helaas weet ik niet precies waar je dat in kan stellen, maar moet toch wel ergens zo'n optie zijn in de properties van je video kaart drivers?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

of misschien staat zoom aan...heb ik ook een keer per ongeluk aan gezet...na 10 min kwam ik daar pas achter...vond het al zo raar geflimd...hehehe B)

• Dr_oetker
  • Laatst online: 05-03 14:39
Het is gelukt! Mede dankzij jullie tips. Met de tv-out geactiveerd, kon ik naar device-settings -> device-adjustments gaan. Daar kon ik het zoomlevel instellen.

Bedankt voor de hulp!