Toon posts:

Goed ISDN modem??

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn nieuwe computer en mijn Teles isdn modem gaan niet goed samen. Heeft iemand een aanrader voor een goed en niet al te duur ISDN modem en zijn er specifieke zaken waar ik op moet letten?

Alvast bedankt

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-05 11:03

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

De Dynalink 64PPH PCI kaartje ofsow.. :) Die werkt heel relax... en hijs niet zo heel duur. (toevallig heb ik er ook nog eentje liggen, mail voor info).

Verwijderd

heb zelf een e-tech, werkt perfect en kost nu iets van 75 gulden

Verwijderd

Ik heb een Dynalink 64PPH gekocht voor 67,50 en hij werk goed...en lekkah cheap >:)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Wat voor PC is je nieuwe PC? Een DUal systeem?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, een Athlon 700 met een ASUS 6800 deluxe.

Ik heb inmiddels, hou je vast, een "twister" gekocht (PCI 128); volgens mij maakt de snelheden tussen al deze kaarten niet zoveel uit maar zit meer de verschil in kwaliteit, inclusief ondersteuning.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:13
Heb ook die dynalink is wel een relax kaartje was iets van 75 piekies ofzo half jaartje geleden

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hm, niet lullig bedoeld maar die twister heb ik net in de gracht gegooid. Niks dan blauwe schermen en lockups met dat ding. Nu heb ik een AVM Fritz!Card USB adapter en nog geen problemen! Heerlijk ding!! Geen drivers installeren, gewoon inprikken en klaar.

Maarja kost dan ook wel ruim 200 piek!

- Jarno

Verwijderd

ik ben ook de trotse bezitter van 'HET' dynalink kaartje :) :)
werkt perfect en met linux drivers :9

Verwijderd

Topicstarter
Tja, bij mij werkt die twister perfect en nog geen enkele vastloper gehad. De snelheid is gelijk aan mijn eerdere Teles-kaart.
Pagina: 1