ik ben bezig met het uitwerken van een hersenspinseltje van me:
ik baal er altijd van om ergens met mijn pc te komen en dan erachter komen dan ik geen stopcontakt in de buurt heb of niet genoeg. (klinken veel mensen bekend?)
probleem 1: 4x op en neer lopen voor de monitor kast en andere prut ook inkorten naar 1.
dus dat wordt een mod met alles in 1.
probleem 2: ik wil minimaal een uur standalone kunnen draaien op maximale belasting.
dat wordt dus een mod met alles in 1 en een ups.
nu heb ik niet voldoende ervaring met upssen dat ik er zo 1 van de schap trek en in een koffer ga drukken. dus daar spreek ik jullie nu voor aan.
het volgende gaat/moet erin:
moederbord: QDI platinum 865pe
cpu: P4c 2.4
video: PoV geforce 6800 128mb
2x 512mb 400mhz
hd: 300gb 16mb sata maxtor
beeld: e-yama 17jn1 tft (heb geen crt meer liggen
)
en logitech cordless desktop.
voordat jullie beginnen: de koffer heeft wieltjes dus een beetje gewicht is niet erg...
(mot nog wel te tillen zijn natuurlijk
)
alle frisse ideeen zijn welkom. vooral voor de voeding.....
ik baal er altijd van om ergens met mijn pc te komen en dan erachter komen dan ik geen stopcontakt in de buurt heb of niet genoeg. (klinken veel mensen bekend?)
probleem 1: 4x op en neer lopen voor de monitor kast en andere prut ook inkorten naar 1.
dus dat wordt een mod met alles in 1.
probleem 2: ik wil minimaal een uur standalone kunnen draaien op maximale belasting.
dat wordt dus een mod met alles in 1 en een ups.
nu heb ik niet voldoende ervaring met upssen dat ik er zo 1 van de schap trek en in een koffer ga drukken. dus daar spreek ik jullie nu voor aan.
het volgende gaat/moet erin:
moederbord: QDI platinum 865pe
cpu: P4c 2.4
video: PoV geforce 6800 128mb
2x 512mb 400mhz
hd: 300gb 16mb sata maxtor
beeld: e-yama 17jn1 tft (heb geen crt meer liggen
en logitech cordless desktop.
voordat jullie beginnen: de koffer heeft wieltjes dus een beetje gewicht is niet erg...
(mot nog wel te tillen zijn natuurlijk
alle frisse ideeen zijn welkom. vooral voor de voeding.....
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen