Werken is gezond, laat het daarom over aan de zieken!
CSS Kent een page-break-before (zie Printing Properties, maar echt ideaal is dat ook niet te noemen, ik ben er vaak zat mee in de knoop geraakt. Wellicht kun je beter een PDF laten uitpoepen, of desnoods een Word document ofzo.
Waarom is een page-break-before niet handig? Omdat je die zet op een element, en als dat element groeit over de page-break heen, dan krijg je dus eerst een vol vel, dan een vel met 1 regel ofzo, en dan het volgende vel...
Als je zeker weet dat je regels niet gaan omlopen (lang worden) dan kun je regels gaan tellen, en dan om de zoveel regels een page-break-before (of after) gaan gebruiken op een element als een <br> ofzo...
Waarom is een page-break-before niet handig? Omdat je die zet op een element, en als dat element groeit over de page-break heen, dan krijg je dus eerst een vol vel, dan een vel met 1 regel ofzo, en dan het volgende vel...
Als je zeker weet dat je regels niet gaan omlopen (lang worden) dan kun je regels gaan tellen, en dan om de zoveel regels een page-break-before (of after) gaan gebruiken op een element als een <br> ofzo...
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ok bedankt voor je advies.
Ik heb het opgelost door bovenaan het af te drukken bestand onderstaande regel te plaatsen:
Ik heb het opgelost door bovenaan het af te drukken bestand onderstaande regel te plaatsen:
de gebruiker kan dan zelf de lay-out aanpassen en het document vervolgens afdrukken<%
Response.ContentType = "application/msword"
%>
Werken is gezond, laat het daarom over aan de zieken!