Ben ik weer...
Ik ben nog steeds een site aan het maken die in 3 talen moet verschijnen. Dit wou ik doen met behulp van $_GET.
Als mensen naar de site gaan zal worden gekeken of er $_GET variabelen worden meegegeven, zoniet dan is de taal standaard nederlands. Ook wordt met behulp van $_GET variabelen bepaald welke pagina wordt weergegeven.
Dus dan wordt het zoiets als "index.php?lang=nederlands&p=biografie".
Als dan de taal en pagina zijn vastgesteld wordt er een link gevormd die dan als iframe wordt geladen.
Dit heeft allemaal goed gewerkt, tot op een zeker moment het niet meer werkte
Ik denk dat ik iets veranderd heb waardoor het niet meer werkt (moet wel
).
Het begin, dus als gewoon 'home' geladen wordt, werkt het goed, maar als je dan naar een andere pagina gaat blijft $lang nederlands
Hier staat het: http://cubus99.freehosting123.com
Ik ben nog steeds een site aan het maken die in 3 talen moet verschijnen. Dit wou ik doen met behulp van $_GET.
Als mensen naar de site gaan zal worden gekeken of er $_GET variabelen worden meegegeven, zoniet dan is de taal standaard nederlands. Ook wordt met behulp van $_GET variabelen bepaald welke pagina wordt weergegeven.
Dus dan wordt het zoiets als "index.php?lang=nederlands&p=biografie".
Als dan de taal en pagina zijn vastgesteld wordt er een link gevormd die dan als iframe wordt geladen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| if (isset($_GET['lang'])) {
if (isset($_GET['p'])) {
$lang_array = array('nederlands','english','papiamentu');
if (!in_array($_GET['lang'], $lang_array)) $lang = 'nederlands'; else $lang = $_GET['lang'];
$pag_array = array('home','biografie','contact');
if (!in_array($_GET['p'], $pag_array)) $pagina = 'body'; else $pagina = $_GET['p'];
}
else {
$pagina = 'home';
}
}
else {
$lang = 'nederlands';
$pagina = 'home';
}
$link = $pagina.'.php?lang='.$lang.'&p='.$pagina; |
Dit heeft allemaal goed gewerkt, tot op een zeker moment het niet meer werkte
Het begin, dus als gewoon 'home' geladen wordt, werkt het goed, maar als je dan naar een andere pagina gaat blijft $lang nederlands
Hier staat het: http://cubus99.freehosting123.com
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 20:47 ]