Toon posts:

Turok 2 speelt onder Windows XP geen muziek af.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik schreef dit in het topic:"games in XP" maar het zou eigenlijk zijn eigen topic moeten hebben. Wil iemand me met dit probleem helpen?

Alsjeblieft??? _/-\o_

- Bij mij doet de muziek van Turok 2 het niet. Hij wil geen CD muziek spelen zelfs in Windows 98SE compatibiliteitsmodus.
Ik heb Windows XP(geen SP2 want dat paste niet meer op de C: hardeschijfpartitie), de laatste drivers, en Windows media player 10.
Verdere specificaties: AMD 500MHz, Asus moederbord, 224MB RAM geheugen, 32MB grafische kaart(Asus), 9,6GB harde schijf gescheiden in 2.146.765.312 bytes C en 8.093.642.752 bytes D(eerst met FAT 16 geformatteerd en dan een nieuwer register eroverheen, behield de 1,99GB C-Schijf en gebruik die nu voor WinXP) ,een Creative Sound Blaster 128 Pro Geluidskaart en een ACER 32X8X12X speed CD-rom-rewriter.

- Maar hoe krijg ik die muziek nou aan de praat?

- Misschien ligt het aan een bepaald probleem: Ik kan geen thuisnetwerk aan de praat krijgen op deze computer wat ik ook probeer. Nu heb ik wel verbinding met Internet via datzelfde netwerk maar kan via winXP geen bestanden overzetten via de computers(alhoewel ik na iedere boot opnieuw de "wizard netwerk instellen" moet activeren). Toen ik nog Win98 op de computer had staan deed Internet het niet en internet het wel. Raar?!? 8)7

Ik zie echter niet in hoe dit probleem er voor kan zorgen dat de Turok audio het niet doet. Er is totaal geen verband, gelukkig maar, want dat probleem is echt kewl, volgens mij komen zelfs experts er niet uit (mijn vader is computerexpert en zit er al maanden, jaren achter). :)

- De instellingen zitten goed. De CD wil namelijk wel afspelen onder Windows Media Player, kort ik af met WMP. Het ligt dus niet aan Windows' audioinstellingen of de systeemconfiguratie. 8)7

Ik kan niet de CD onder WMP besturen, want als ik Turok 2 minimaalsileer, de muziek selecteer, en juist instel en dan Turok 2 maximaliseer krijg ik geen beeld meer ( ik zie alleen het menuscherm op het beeldscherm. Het spel gaat nog wel door. Aangezien ik het spel niet blindelings uit mijn hoofd ken en geen perfecte coördinatie heb is dit geen optie.) }:O

Ook instellingen in het spel zelf hebben niet veel effect. Opmerkelijk is dat als ik in het spel het consolecommand "CDPLAY X " X=het nummer(zorgt ervoor dat je zelf de CD via het spel bedient de opmerking: "ERROR: CANNOT PLAY TRACK" geeft. :o

Is iemand bekend met dit probleem?
Of heb je meer informatie nodig om het te kunnen oplossen want voor mij is mijn computer abracadabra geworden (en ik weet wel wat van PC's) B)
Die muziek wil ik echt niet missen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik schreef <blahblahblah> en internet het wel. het moet zijn netwerk het wel maar dat is vrij duidelijk. <blahblahblah>