Toon posts:

legaal of niet ?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik wil ff weten of dit legaal gezien zonder problemen mag?

ik heb de volgende 2 producten legaal
- norton systemworks 2004
- norton internet security 2005

op mijn systeem heb ik norton internet security 2005 en systemworks 2004 zonder de antivirus geinstalleerd omdat ik die simpelweg van 2005 gebruik.

Mag ik nu de alleen de antivirus van systemworks 2004 bij bijvoorbeeld mijn vader installeren?
Volgens mij is dit geen probleem aangezien ik de antivirus van systemworks zelf niet gebruik??

thnx

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hangt ervan af of elk onderdeel van Systemworks een aparte licentie heeft of de licentie geldt voor het hele pakket. Ik zou de licentieovereenkomst eens doornemen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zou dit inderdaad eens even nalezen in de licentieovereenkomst. Als je vader het 2004 pakket gebruikt, is de enkele licentie gebruikt. Jouw serial voor 2005 zal vermoedelijk in 2004 ook niet werken. Zoek het even goed na. Bel of e-mail desnoods Symantec als je op www.symantec.com of bij je reseller geen antwoord kan vinden.

We verwachten hier op GoT een aantal dingen van je in een topic. Waarover je in Algemene gedragsregels (Netiquette) en Software Algemeen - FAQ meer kunt lezen. Om er een paar op te noemen:
• Een duidelijke het probleem zo goed mogelijk beschrijvende titel. 'legaal of niet ?' zegt niet zo veel.
• Wat heb je met zoeken op Google, Symanec.com en andee relevante sites gevonden?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.