Toon posts:

Flash, PhotoShop e.d. laden niet alle fonts :S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem, ik heb een kleine 2000 fonts in mijn map c:\Windows\FONTS\ staan, maar de ene keer laad flash alle fonts wel en de andere keer weer niet. Hetzelfde geld voor photoshop... Ik snap dr geen drol van, ik heb ze wel geïnstallleerd. Vind het zo raar dat die ze dan wel en dan niet laadt...Weet één van jullie hier een oplossing voor?

Alvast Bedankt!!

Verwijderd

Adobe type manager

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik het dat programma al geprobeerd... maar volgens mij werkt dat programma alleen met postscript lettertypes en niet met TrueType... tenminste ik kan er niets mee... als ik 'Browse fontlist' doe en dan C:\Windows\FONTS\ selecteer zie ik niets staan...

Geen andere oplossing!?

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
http://members.home.nl/ixl85/FontLoader_110.exe

werkt veel fijner dan ATM, en het is sneller...
(en kleiner)
try it :D (het is freeware)

ohja en het pakt WEL alle fonts en ATM niet...

[ Voor 19% gewijzigd door ixl85 op 12-12-2004 18:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het programma gedownload... het werkt nog niet...maar in de help-file staat dat windows kijkt naar de lengte van de fontnamen en de mappen... En dat je niet meer dan 250 fonts in een map moet zetten... nu moet ik dus gewoon groepen maken binnen die map c:\windows\fonts?? en daaar dan die 2000 fonts over verdelen??

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:33:
Ik heb het programma gedownload... het werkt nog niet...maar in de help-file staat dat windows kijkt naar de lengte van de fontnamen en de mappen... En dat je niet meer dan 250 fonts in een map moet zetten... nu moet ik dus gewoon groepen maken binnen die map c:\windows\fonts?? en daaar dan die 2000 fonts over verdelen??
maakt niet uit :+
heb een map met (even opzoeken) 700 fonts, en hij laad ze allemaal perfect...

Maargoed je kan het natuurlijk proberen (is maar 2 min werk)
en wat nou als je die fonts gewoon in een andere map zet, bijv: "C:\fonts\font folder 1(tot ~)"

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Ik heb ATM zelf al jaren geleden ingeruild voor Extensis Suitcase, werkt veeel fijner en ondersteund alle soorten fonts. Jou probleem heb ik ook wel eens af en toe. Als ik vervolgens even een font uit- en aan zet in suitcase dan laadt photoshop de fonts opnieuw en is alles (meestal) weer ok. Flash weet ik het niet van hoe dat er op reageert. succes

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-05 12:05

HaterFrame

Well... Poo came out!

Toevallig geupgrade naar SP2? Bij mij werkte het namelijk ook niet helemaal meer totdat ik naar fonts ging in het config. panel.

I am the great Cornholio!

Pagina: 1