Sjesus! Komt hier koud op de site ff wat lopen rellen
Maar goed, als we toch ongenuanceerd bezig gaan, ik ben in een bereslecht humeur

dus:
1. AMD procs zijn beter over te klokken, en overklokken brengt links en rechts wat probleempjes met zich mee die niet iedereen uit zichzelf kan oplossen, en juist voor die oplossingen hebben we GOT

2. Intel heeft 80% van de proc-markt in bezit, AMD iets van 14 en de rest is voor Motorola en nog een paar partijtjes, Crusoe & IBM dacht ik.
3. Via Chipsets zijn misschien niet de beste, maar de amd Irongate (is dat de 740) is ijzersterk, draait bij mij al ruim 9 maand zonder probleem). Maar volgens mij worden de meeste Intel procs tegenwoordig ook met via chipset verkocht.
4. Tweakers gaan juist voor kwaliteit, kwaliteit is een van de hoofdbestanddelen van een goede overklokjob! Dat AMD goedkoper is dan Intel is juist fijn, als student kan ik geen 900 piek neerleggen voor een 800mhz intel!
M.a.w. PC-freak, leg die cid eens aan de kant en ga wat echte bronnen bestuden, te beginnen met de nieuwsberichtjes van het afgelopen op jaar op tweakers!