Acer 1511 LMI Geforce FX5700 Go driver probleem

Pagina: 1
Acties:

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Topicstarter
Hey ik heb al search gezocht en google ... vond geen antwoord.

Ik heb zoals titel verwijst een notebook met Geforce 5700 Go. Ik heb redelijk goed naar nieuwe driver gezocht op internet maar kon nergens vinden en toen kwam ik Omega driver tegen die bood mij een uitkomst. Maar na aantal weken CoD spelen merkte ik dat driver toch aantal problemen gaf zoals flikkeren, laggen als ik op iemand schiet enzvoort. Omega driver is laatste versie wat op hun site staat. Verder heb ik nog aantal nieuwe Forceware gedownload geprobeerd maar die herkent mijn videokaart niet.

Waar zijn alle andere drivers voor deze FX5700 Go .. of is er een mod waarmee je standaard driver om kan modden voor laptop videokaart? Voor ATI weet ik het maar Geforce kan ik helemaal nergens informatie vinden.

Alle hulpen zijn welkom.

BVD

Lucky Goldstar

Verwijderd

Heb juist dezelfde laptop, ik speel ook wel eens regelmatig CoD, en heb geen enkel probleem, lag heb je altijd wel eens. Maar ik heb met de Forceware drivers ook geen enkel probleem gehad om te installeren, misschien daar eens het probleem zoeken?

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:11
ik heb ook dezelfde laptop, geen problemen maar staan er op de site van acer geen nieuwe drivers?
want die zouden in ieder geval moeten werken

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Topicstarter
Uh welke forceware gebruik je? en ACER driver .. zijn ze wel up to date eigenlijk?

Lucky Goldstar

Verwijderd

Ik heb die laptop ook (mooi ding!), en met de standaard acer drivers (56.65 geloof ik, OID, ik snap nooit veel van die nVidia versienamen, zit volgens mij geen logica in), heb ik alleen bij Diablo 2 wat glitches in de health meter, verder nergens problemen mee.