A64 3400+, waar externe Aerogate2 tempsensor plaatsen?

Pagina: 1
Acties:

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2025
ik heb een AMD3400+ (754) en ik heb een externe temperatuur console (aerogate 2)

waar moet ik nou die temperatuurvoeler plaatsten.
lijkt mij niet dat hij tussen koeler en processor moet zitten, onderop de processor kan ook niet aangezien er allemaal pinnetjes zitten.....

iemand een idee waar hij kan?

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
gewoon op je koelblok? heb ik ook gedaan. met aerogate 3. en op je harde schijven kan ook nog.
in het boekje stond er dat je het niet op de core mocht doen, waarschijnlijk wel op het plastic der omheen. maar dat zou ik nog even nakijken.

[ Voor 44% gewijzigd door Satch op 12-12-2004 18:04 ]

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik vraag me dat af ook ik heb nu maar even in het koelblok gestoken. Dat werkt opzich wel moet alleen ongeveer 4 graden er bij optellen. Nou is dat niet zo probleem. Maar goed denk dat de onderkant van je koeler wel mogelijk is. Dat blok is groter dan de processor dus dat moet kunnen.

Verder heb ik er 1 tussen 2 hdd's in zitten die op raid 0 zitten. En 1 tussen koel blok van me videokaart. en dan nog 1 gewoon die in de kast hangt. Moet zeggen dat het zo aardig werkt en gaat natuurlijk om een schatting hoeft niet precies te wezen.

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:09

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ergens steken waarvan je de temperatuur wilt weten. bv koeler van je grafische kaart of een harde schijf.