Toon posts:

Een gedacht waar je gek van wordt!

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Je weet: je hebt aarde, je hebt de ruimte waar nog meer planeten in draaien MAAR wat komt daarna, want de ruimte moet wel eens een keer ophouden.
dan zou je denken dan is er een witte ruimte met helemaal niets maar dat witte is toch iets dus na dat witte zou iets anders moeten komen, MAAR dat zou er dan toch ook iets zijn[want wit is ook iets] dus het kan niet ophouden maar wat dan?
Je kan wel zeggen het is oneindig maar dat kan ik me dus niet voorstellen. :?

Verwijderd

post #3 die al zo vaak voorbij is gekomen...

voor de vraag "wat is niets" verwijs ik je naar het FAQ

de korte definitie = niets is iets wat als enige eigenschap heeft dat het geen eigenscahppen heeft.

Verwijderd

Topicstarter
het gaat er niet zo zeer om wat ''niets'' is maar wat er veder moet zijn[of wat niet] na de ruimte.

Verwijderd

sjezus wat heb ik een kut humeur.

de ruimte = alles wat eigenschappen heeft. Alles er buiten heeft als eigenschap dat het geen enkele eigenschap gelijk heeft aan iets wat in de ruimte is vind ik wel wat.

Verwijderd

Nou dat is heel simpel te beantwoorden.
Daarbuiten is er niets!

Geen ruimte geen tijd geen materie. Helemaal niks, noppes, nada!

Hier is een uitgebreid topic over geweest. Ik verwijs u naar de search en dan met neme te zoeken op de term %niets% in het W&L forum.

Zoekt en gij zult vinden...

Niet dat iedereen meteen je af wil kraken als je een leuke vraag hebt, maar deze vraag is niet zo lang geleden nog geweest. En het forum wordt hier de laatste tijd overspoeld door topics van bedenkelijk niveau of topics die al tig keer geweest zijn.

Nu weet ik zelf ook niet zo snel een leuk topic te verzinnen hoor, maar dat komt omdat mijn wereldbeeld reeds compleet is (*gaaap*, het stinkt hier ;)).

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 21:55 schreef Silber het volgende:
Je weet: je hebt aarde, je hebt de ruimte waar nog meer planeten in draaien MAAR wat komt daarna, want de ruimte moet wel eens een keer ophouden.
dan zou je denken dan is er een witte ruimte met helemaal niets maar dat witte is toch iets dus na dat witte zou iets anders moeten komen, MAAR dat zou er dan toch ook iets zijn[want wit is ook iets] dus het kan niet ophouden maar wat dan?
Je kan wel zeggen het is oneindig maar dat kan ik me dus niet voorstellen. :?
wat heb jij een korte gedachte gang zeg. niets is echt niks, dat betekent dat erachter geen ruimte en tijd is, dus kortom achter het heelal bestaat niks. Dat jij dat niet aan kunt met je hersens in begrijpelijk(dit is niet vernederend bedoeld) omdat de mens altijd een einde moet zien.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

ik kan je wel vertellen waar de ruimte ophoud, en het niets begint...

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Verwijderd

Hoogste tijd voor een afsluiting... (hint)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
werd ik geroepen :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.