Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tomtom3] grote verschillen tussen Palm en PocketPC

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 15:26
Heb onlangs een T3 aangeschaft met TomTom3 erop, maar nu kom ik erachter dat de Tomtom3 op de pocketpc veel flexibeler is. Zo kun je bijvoorbeeld zelf aanpassen op de pocketpc welke informatie zichtbaar is als de tomtom in navigatiemodus staat. Op de palm kan dat niet. En zo zijn er meer verschillen.

Waarom zijn er zo'n grote verschillen? Tomtom3 is tomtom3 lijkt me. Voel me een beetje bekocht omdat ik in de winkel Tomtom3 op een pocketpc heb "geprobeerd" en volgens de verkoper was er geen verschil met de palm v.w.b. TT3. En nu heb ik (voor hetzelfde geld) een minder flexibel programma.

PS. TT3 mist uberhaupt de keuze: "kortste/snelste route"...

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

http://www.palmclub.nl/reviews/gps/ttnavbt/

Nooit verkopers vertrouwen op hun "expertise" :')

Tomtom voor PalmOS is een andere versie dan Tomtom 3 voor PocketPC. Maar niet zo ontzettend veel verschillend, en beide hebben net andere functies ten opzichte van de andere, en net die functies die jij handig vond bij de PPC versie zitten er bij de Palm versie niet in, maar zo zitten er in de Palmversie weer functies die jij niet nodig acht op de PPC.

Alors.

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
beetje offtopic

Klopt het dat het aantal straten erg slecht is ?? heb gisteren TT3 BT gekocht en ik heb al een paar straten die er helemaal niet in staan...Ik heb de hele benelux eop gezet.

• Stefke
100% uptodate zal het nooit zijn. Ik heb ook wat straten gezien die er niet instonden.

Ik vind het vreemd dat bijv. het kiezen van de weer te geven informatie op de ene TT3 wel zit en de andere TT3 niet.

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

op zich is de standaard weergave op een Tungsten|T3 toch niet zo verkeerd, vergeleken met de normale PocketPC's? De Tungsten doet namelijk 320x480 terwijl de normale PPC's slechts 240x320 doen, dus daar komt sowieso grafisch veel minder op.

Alors.

• Stefke
Stereotomy schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:18:
op zich is de standaard weergave op een Tungsten|T3 toch niet zo verkeerd, vergeleken met de normale PocketPC's? De Tungsten doet namelijk 320x480 terwijl de normale PPC's slechts 240x320 doen, dus daar komt sowieso grafisch veel minder op.
Daar gaat het niet om, dat is hardware afhankelijk. Het gaat erom dat er gebruikersfuncties op de een wel zitten en op de andere niet, terwijl mij dat niet zo'n moeite lijkt om alle functies op alle tomtoms gelijk te krijgen. (Zoals bijv. de keuze welke info je op de display wil hebben)

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Nou, dat is dus niet het geval, zoals je hebt gemerkt. :)

Alors.

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Op de palm kan je wel het scherm roteren, dat ziet er wel aardig uit moet ik zeggen.

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

fetcher schreef op zondag 12 december 2004 @ 19:45:
Op de palm kan je wel het scherm roteren, dat ziet er wel aardig uit moet ik zeggen.
Pas op, dan gaat Stefijn weer zeggen dat dat geen Tomtom feature is. :)

Alors.

Pagina: 1