Toon posts:

nokia breedbeeld tv 7291

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie heeft er ook een dergelijke TV?

Ik heb problemen met de afstandsbediening/ TV.
Bepaalde knoppen werken niet meer of gedeeltelijk, bv menu, teletekst, TV.
De afstandsbediening zendt wel, maar misschien is de gezonden code niet goed.
Testen kan alleen met een zelfde TV cq afstandsbediening.
Kan iemand mij die lenen of kan ik bij hem/haar mijn afstandsbediening testen?

bij voorbaat dank!

Verwijderd

Ten eerste welkom op GOT !
Ten 2e lees: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime & AV FAQ; Veelgestelde vragen & Algemene gedragsregels (Netiquette) s.v.p. even door.

Dan kom je er achter dat er een aantal zaakjes mis zijn met je startpost.

Is het bijv. een nieuwe tv?
Lijkt me eigelijk niet... anders kon je gewoon garantie claimen.
Dus hoe oud is hij?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 16:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie.
Ik heb al flink gezocht met google, maar niets kunnen vinden.
De tv is 9 jaar oud en op aanraden van een reparateur zoek ik iemand met dezelfde TV om in eerste instantie mijn afstandsbediening te kunnen testen.
De afstandsbediening zendt verschillende codes als je hem in een andere stand houdt (bv iets omhoog of omlaag met indrukken van de knop TV betekent: 1 kanaal omhoog resp een kanaal omlaag; deze functie werkt niet meer, de tv gaat nu altijd een kanaal omlaag, met rechts of links kantelen regel je het volume).

De menu knop doet helemaal niets meer, er wordt wel een code verzonden,maar de tv reageert niet. Voordat je gaat repareren is het handig om te weten of het aan de afstandsbediening of aan de tv ligt.

Hopelijk is mijn topic nu iets duidelijker!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp moet jij je afstandsbediening schuin houden voor het gewenste resultaat? cool :)

Maar wat ik gewoon zou doen is bij de lokale electroboer een universele afstandsbediening kopen.
Een beetje zaak heeft altijd wel een "niet goed geld terug" regel.
Dan probeer je het gewoon met zo'n universeel ding, werkt het niet.. breng je hem terug ;)