Toon posts:

alternatief format

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,

Ik wil graag alles van me hardschijf weg maar geen format gebruiken omdat ik dan anders heel veel plugins weer moet downloaden :(
drivers noem maar op..
maar als ik een format gebruik moet ik weer een xp cd regelen vaak is deze illegaal en kan ik weer geen sp2 installen

Ik heb gehoord dat hiervoor een programma is...
kheb een tijdje lopen googlen en niet echt met goed resultaat...

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 16:46 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Misschien is het een goed idee als je je even verdiept in Policy: Alle regels die op het forum gelden :)

Beargumenteer dus even waarom je geen format zou willen gebruiken; waar en waarop je zelf al hebt gezocht en wat je hebt gevonden :) Pas je post nog even aan adhv bovenstaande tips :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Slijmen werkt niet echt hoor ;)
Ik wil graag alles van me hardschijf weg maar geen format gebruiken omdat ik dan anders heel veel plugins weer moet downloaden :(
drivers noem maar op..
Die zoek je dan ook van tevoren op en zet ze op CD zodat je ze niet achteraf hoeft te zoeken.
maar als ik een format gebruik moet ik weer een xp cd regelen vaak is deze illegaal en kan ik weer geen sp2 installen
Dit is wel de grootst mogelijke onzin die je tot nu toe op dit forum gepost hebt.

Je hebt een Packard Bell PC (liever gezegd; je vader heeft die en jij loopt 'm te verlk**en).
Daar wordt een recovery CD bijgeleverd.
Die bevat alle drivers en dergelijke die je nodig hebt + de bij jouw PC horende installatie bestanden van Windows XP.

Nergens een illi versie voor nodig dus.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je wilt dus alles van je harde schijf af hebben; maar niet je geinstalleerde software :? Het is niet echt mogelijk met Windows om je machine selectief op te schonen; ik ben dus bang dat je het gewenste resultaat niet kan bereiken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Plugins e.d. STAAN op je harde schijf, en als je die leeg maakt, juist...

In de handleiding van Windows XP staat precies hoe je het installeert, en eventueel zelfs hoe je het installeert zonder formatteren. De handleiding zat erbij, in het plasticje. Die heb je toch wel?