[Outlook Express 6] Print probleem

Pagina: 1
Acties:

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024
Ik heb hier echt een onverklaarbaar probleem waar ook niet veel over te vinden is, of ik kan niet zoeken.

In Outlook Express 6, Windows XP Home, krijg ik het niet voor elkaar iets af te drukken. Je drukt op afdrukken maar er gebeurd niets. Of je nu het print icoontje gebruikt of bestand/afdrukken, dat maakt geen verschil. Vanuit Word wordt gewoon geprint, ook testpagina's worden keurig afgedrukt, alleen Outlook lijkt dit onverklaarbare probleem te hebben. Ik heb de printer al opnieuw geinstaleerd maar dat mocht niet baten. Ik ben echt even het spoor bijster en ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik word hier gillend gek.

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

stel eens een 2e of andere printer in als standaard printer? (dat kan exact dezelfde printer zijn, maar dan met een andere naam geïnstalleerd).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Roa
Totaal geen effect. Zelfs niet het menu waar je kan kiezen tussen printers. Als je op afdrukken klikt via bestand, gebeurd er gewoon niets, terwijl je normaal altijd zo'n menu krijgt. Ook het icoontje doet helemaal niets. Geen foutmeldingen, gewoon niets.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Roa schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:47:
Totaal geen effect. Zelfs niet het menu waar je kan kiezen tussen printers. Als je op afdrukken klikt via bestand, gebeurd er gewoon niets, terwijl je normaal altijd zo'n menu krijgt. Ook het icoontje doet helemaal niets. Geen foutmeldingen, gewoon niets.
Ik zou zeggen een onverklaarbare bug en kijken of Outlook Express opnieuw installeren het probleem oplost.

[This is what you get when you mess with us]

• Roa
Ruzor schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:52:
[...]

Ik zou zeggen een onverklaarbare bug en kijken of Outlook opnieuw installeren het probleem oplost.
Yes :X Die klote pc heeft een 46kbit inbel verbinding |:(

• Roa
Goed, zit nu thuis met die pc en een fatsoenlijke internetverbinding. Maar ik krijg windows update niet aan de praat :? Echt hele vage zooi dit |:( Als iemand een suggestie heeft, graag.

[toevoeging]
Ik krijg dat klote IE niet opnieuw geinstaleerd, want het is al de meest recente versie. JEEJ. WAT EEN KLOTE PC IS DIT, sorry, even frustraties van me afschrijven |:(

[ Voor 34% gewijzigd door Roa op 12-12-2004 18:29 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Service pack 2 geinstalleerd? Zou je als je binnen 24 uur aanvullende info hebt je bericht willen wijzigen met de editknop rechtsbovenaan je bericht? Hiermee voorkom je dat je topic weer naar boven wordt gehaald in de tracker, ten koste van anderen.

Wat zijn verder de exacte foutmeldingen die je krijgt?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Roa schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:07:
Goed, zit nu thuis met die pc en een fatsoenlijke internetverbinding. Maar ik krijg windows update niet aan de praat :? Echt hele vage zooi dit |:( Als iemand een suggestie heeft, graag.

[toevoeging]
Ik krijg dat klote IE niet opnieuw geinstaleerd, want het is al de meest recente versie. JEEJ. WAT EEN KLOTE PC IS DIT, sorry, even frustraties van me afschrijven |:(
Lees dit topic eens door om IE (en OE dus ook) opnieuw te installeren:
Internet Explorer repareren onder XP

[This is what you get when you mess with us]

• Roa
Ja
Zou je als je binnen 24 uur aanvullende info hebt je bericht willen wijzigen met de editknop rechtsbovenaan je bericht?
Mijn excuses, even niet bij nagedacht.
Wat zijn verder de exacte foutmeldingen die je krijgt?
Helemaal niets dus. Er komen geen meldingen, helemaal niets. Hij doet gewoon niets als je probeerd af te drukken. Het is echt alleen in outlook express. Maar bijvoorbeeld ook de internet verbinding instellingen van IE worden niet overgenomen, want ik heb ingesteld bij de internet opties dat hij bij gebrek aan netwerkverbinding pas moet inbellen. Er is een netwerkverbinding waar IE ook gebruik van maakt, maar outlook express wil tekens inbellen.

Ik wil het dus opnieuw instaleren, maar ik kom niet op windows update en ik heb geen idee hoe ik IE en/of outlook express opnieuw kan instaleren. Als ik een installer van MS.com download meld hij dat de huidige versie nieuwe is en gebeurd er dus niets.

Pff, wordt hier erg moe van.

[edit]
Ruzor schreef op zondag 12 december 2004 @ 19:02:
[...]

Lees dit topic eens door om IE (en OE dus ook) opnieuw te installeren:
Internet Explorer repareren onder XP
Ohk, ik ga dit even proberen.

[edit]
Niets dus, ik heb het geprobeerd, maar de installer blijft aangeven dat het nog geïnstaleerd is.

Verder is het geen optie om Windows XP opnieuw te instaleren.

[ Voor 19% gewijzigd door Roa op 12-12-2004 19:54 ]

• Roa
Niemand nog suggesties?

Ik heb geprobeerd IE opnieuw te instaleren, maar dit wil echt niet lukken. Geen van die 3 manieren uit die link werkte.

Pagina: 1