rar bestanden niet tegelijk uitpakken

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 09:24
Matched: winrar, na
Weet iemand of en hoe het mogelijk is om verschillende bestanden in een soort wachtrij te zetten in Winrar. (of een ander bestand dat iig .rar bestanden aan kan)

Ik heb regelmatig dat ik verschillende dingen wil uitpakken, maar als ik dat tegelijkertijd doe dan duurt het een eeuw langer voordat het klaar is.

K heb er naar zitten zoeken, maar volgens mij is het met Winrar sowieso niet mogelijk, weet iemand een manier hiervoor?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Matched: elkaar, na
Alle eerste rarfiles selecteren en dan in een keer rechtermuisknop - uitpakken. Gaan ze keurig na elkaar. Tegelijkertijd wil je idd niet, leuk voor je HDD :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 09:24
Matched: elkaar
Dan vraagt ie juist of ie ze wil inpakken.
Ik wil bijv.
bijv.1.rar
bijv.1.r01
bijv.1.r02

en

bijv.2.rar
bijv.2.r01
bijv.2.r02

achter elkaar uit laten pakken, de rars lopen soms tot over de 100 en meerdere Gb's dus als ik het tegelijkertijd doe dan is ie echt uren bezig ipv tientallen minuten.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Matched: winrar, na
Ja? Standaardfunctie van Winrar? Wel natuurlijk enkel de .rar's selecteren en dan RMB aaanklikken. Doe ik IIRC al jaren <-- wellicht een hele oude winrar?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)