Toon posts:

E-Tech ADSL Modem Router

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een lange tijd problemen met me router , en van me pa mag ik geen andere....
mijn probleem is dat ik NAT Loopback connectie in ADSL Modem router wil hebben van E-Tech
..

Volgens Etech support kan da nie , maar is er geen hack of crack of wat dan ook maar

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:36
Wat is dan je probleem precies met 'me router' (je bedoelt 'mijn router') ?
Misschien kan je beter een baan zoeken zodat je er zelf 1-tje kunt kopen

De E-tech modems/routers staan niet bekend om hun uitgebreide configuratie mogelijkheden. Dan klopt het inderdaad dat 'da nie kan'.

Conclusie: centjes sparen!

Homo sapiens non urinat in ventum

Verwijderd

omg
Modbreak:Post behulpzaam en on-topic of post niet - hoe beroerd een topicstart ook moge zijn...

[ Voor 95% gewijzigd door dion_b op 13-12-2004 03:48 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden. Misschien zou het geen gek idee zijn om ze nog eens te herlezen - door hier te zijn heb je je namelijk accoord en bekend verklaard ermee, maar dat is aan je drie topics van vandaag niet echt te zien :o

Deze topic open je in het verkeerde subforum (routers horen in Network Troubleshooting), je geeft geen duidelijke uitleg van de situatie (specs, firmwareversies, maar op z'n minst de exacte namen van de betrokken apparaten), wat er precies mis is, is onduidelijk (het is leuk om over je pa te horen, maar leuker om exact te weten wat je wilt bereiken met die router) en tenslotte en misschien belangrijkst van allemaal - hier op GoT vragen we dat je eerst zelf probeert een probleem op te lossen en pas als dat niet lukt op GoT een topic te openen. Zo je dat al gedaan hebt, beschrijf je totaal niet wat je al geprobeerd hebt.

Kort samengevat: wij hebben geen glazen bol- met een topicstart als dit kunnen we je met de beste wil in de wereld niet helpen :o

Edit:
Argh, typ ik een uitgebreide en zo vriendelijk mogelijke sluitmessage voor nieuwe user, blijkt het om een kloon te gaan :X

AOTC 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door dion_b op 13-12-2004 03:50 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.