Toon posts:

Welke webserver nemen voor ASP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Morgen heb ik examen ASP en heb normaal IIS 6.0 draaien om de ASP pagina's uit te testen, maar ik heb vorige week geformat en iemand anders heeft mijn Windows XP CD-rom nu dus kan ik geen IIS instaleren :?

Dan maar gezocht op de microsoft site maar blijkbaar kan je IIS 6 zo gewoon niet downloaden, dan maar op zoek gegaan achter andere progjes gelijkwaardig als IIS 6 maar ik vind niets :? En apache heeft geen ondersteuning voor ASP :/

Ik heb een webspace met ASP support maar dat is een beetje praktisch onmogelijk, telkens als ik een pagina wil testen moet ik die weer uploaden :|

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Gewoon even de CD terugvragen lijkt me dan handiger (en voortaan geen CD's meer uitlenen: daar is een CDRW voor uitgevonden. Nog even los van de copyright maar daar begin ik nu even niet over ;) ). ASP onder apache kan best, zoals [google=apache asp] laat zien: www.apache-asp.org
Maar wil je je zorgen maken over incompatibiliteiten? ASP ==> IIS is toch het meest gangbaar. En uploaden onpractisch: waarom? Er zijn best apps die rechtstreeks met een FTP server kunnen praten.

Maar is vandaag het juiste tijdstip om je met de software bezig te houden als je morgen een tentamen hebt? :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
1) trial van Vmware downloaden (www.vmware.com)
2) trial van windows server 2003 downloaden (www.microsoft.com/windows2003)

dan heb je iis6 om mee te spelen vandaag

suc6 met je examen!

A wise man's life is based around fuck you

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Je kan Cassini gebruiken. Wordt als een goed alternatief voor IIS gezien.

http://www.asp.net/projec...t.aspx?tabindex=0&tabid=1

Veel succes met je examen. :)